تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:10 | نویسنده : MOHAMMAD

 کلیپی درباره عصبانیت مورینیو از دست کریس مقابل بارسا 

http://www.sportqa.com/images/Articles/thumbs/extralarge/Jose-Mourinho-Manager-of-Real-Madrid-Angry-About-the-Schedule.jpg

Download


کلیپی درباره خاطرات کاکا از بازی با منچستر

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-600-kaka-jumping-in-ecstasy-to-celebrate-his-goal-in-real-madrid-4-1-ajax-in-the-ucl-2012-2013.jpg

دانلود

کلیپی درباره بازگشت کریس به اولدترافوردhttp://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-635-in-manchester-united-at-old-trafford.jpg

دانلود



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:9 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.footballdeluxe.com/wp-content/uploads/2013/01/Ronaldo-Hat-Trick-against-Celta-VigoTakes-Madrid-Through-In-Copa-Del-Rey-640x512.jpg

 

کریستیانو به یک رکورد جدید مقابل بارسا رسید . بازکین پرتغالی پیروزی صدم خود در لیگ را مقابل آبی و اناری ها کسب کرد که این رکورد را در 126 باز رسمی کسب کرد . 

از این حیث در تاریخ رئال فقط په په بالاتر است که در 124 بازی رسمی در لالیگا با رئال به صد پیروزی رسید و حالا ستاره پرتغالی نیز توانسته که رکوردی مشابه را داشته باشد .

 



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:8 | نویسنده : MOHAMMAD

 ایکر کاسیاس ، اسطوره رئال مادرید عکسی از روند بهبود دستش در صفحه اینستاگرام خود قرار داد .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2013/03/04/futbol/equipos/real_madrid/1362402182_extras_noticia_foton_7_1.jpg

 


تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:6 | نویسنده : MOHAMMAD

 1-در يكي از اولين كنفرانس هاي خبري اش در چلسي گفت : لطفا من را مغرور نخوانيد اما من قهرمان اروپا شدم و مسلما مرد خاصي هستم.

 
Jose Mourinho
 
از آن روز او آقاي خاص شد.
 
2-كمتر مربي به اندازه مورينيو مورد تمجيد بزرگان فوتبال قرار گرفته است.رونالدو،اشنايدر و مارادونا همگي او را بهترين مربي دنيا خوانده اند.حتي پپ گوارديولا هم قبل از بازي با اينترميلان او را مربي برتر جهان توصيف كرد.
 
3-او يك بار در سبد بزرگ لباس ها وارد رختكن استمفوردبريج شد.در بازي رفت و برگشت يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سال 2005-2004 مورينيو محروم بود.اين محروميت نه فقط حضور كنار زمين، بلكه ورود به رختكن تيم بين دو نيمه و حتي قبل از بازي را براي او ممنوع كرده بود.طبق قانون يوفا مربي محروم حق ندارد با هيچ وسيله اي با نيمكت خود ارتباط داشته باشد.براي اين كار فردي مامور تحت نظر گرفتن مربي خواهد بود و تمامي رفتار هاي او را گزارش مي كند.اما خوزه مورينيو هم قبل از بازي و هم بين دو نيمه به رختكن رفت.چگونه؟ با مخفي شدن در سبد لباس ها.
 
آقاي خاص حتي فردي را در كنار خود قرار داده بود و از هندزفري او براي ارتباط با يكي از عوامل تداركاتي ورزشگاه و متعاقبا نيمكت تيم استفاده كرد.
 
چلسي بازي را چهار بر دو برد.


Jose Mourinho

 
4-در 33 سالگي به عنوان مترجم بابي رابسون به بارسلونا پيوست.او رابطه بسيار صميمي با رابسون داشت.گفته مي شود برخي اوقات به صورت شيطتنت آميز تمارين و ارنج تمريني را آن طور كه خودش مي خواست انجام مي داد و مترجم هميشه وفاداري براي بابي نبود.
 
5-يكي از شاخصه هاي مورينيو حركات عجيب و غريبش روي نيمكت است.از شادي عجيب در ومبلي تا كوبيدن توپ به نيمكت خودي و يا سركار گذاشتن بازيكنان.اما جالب ترين شادي او مربوط به برد سه بر دو رئال برابر منچسترسيتي است.جايي كه مربي پرتغالي روي زانو خود چند متر ليز خورد.
 
6-بعد از باخت تيم نه نفره پورتو در سال 2002 مورينيو نه سال در خانه بدون شكست باقي ماند.او در پورتو،چلسي،اينتر و مادريد تا سال 2011 هرگز در خانه شكست نخورد.البته تيم آقاي خاص در سال 2011 به گيخون باخت.تيمي كه 16 سال بود برابر مادريد در برنابئو به پيروزي نرسيده بود.
 
7-در اولين فصل حضور مورينيو در پورتو آن ها با 86 امتياز از 102 امتياز ممكن قهرمان شدند.فصل بعد از آن پورتو پنج هفته مانده به پايان ليگ قهرماني را به دست آورد.
 
8-سال 2004 مورينيو به چلسي پيوست و توانست آبي پوشان را كه از سال 1955 قهرمان نشده بودند به مقام اول ليگ جزيره برساند.آن هم با به دست آوردن 95 امتياز كه در تاريخ انگليس بي سابقه بود.


Mourinho

 
9-در فصل 2010-2009 مورينيو اينتر را به جايگاهي رساند كه هيچ تيم ايتاليايي به آن دست نيافته بود.قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا،اسكودتو و كوپا ايتاليا.
 
10-مورينيو نتوانست در فصل 2011-2010 از قهرماني سه باره پپ گوارديولا در لاليگا جلوگيري كند.اما در فصل بعد كهكشاني ها قهرمان شدند.با كسب 100 امتياز كه بيشترين امتياز به دست آمده در بين تاريخ تمام ليگ هاي اروپايي بود.ركورد بيشترين برد خارج از خانه،بيشترين برد داخل خانه،بيشترين گل زده و بالاترين تفاضل گل هم به نام مردان مو ثبت شد.



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:5 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.tarafdari.com/uploads/news/87ab427e6060b892453d3acb65e2301ed5f63516.jpg?v=30

 

سر آلکس فرگوسن ضمن رد شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد، وی را یک بازیکن بی‌نظیر خطاب کرد. 

به گزارش ESPN، رونالدوی پرتغالی که تا سال 2015 با قوهای سپید مادرید قرارداد دارد، فردا شب و در یک دیدار بسیار حساس به ورزشگاه تیم سابق خود باز می‌گردد. در حالی که این روزها شایعات جدایی این بازیکن از مادرید به گوش می‌رسد، بسیاری از هواداران یونایتد امیدوارند که با حذف رئال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بتوانند کریس را متقاعد به بازگشت کنند. 

بر خلاف صحبت‌های اخیر رسانه‌های مبنی بر ارائه پیشنهاد یونایتد برای به خدمت گرفتن رونالدو، فرگوسن با کذب خواندن این مطالب، امید تماشای دوباره CR7 با پیراهن یونایتد را نزدیک به صفر دانست.  


سر آلکس فرگوسن اظهار داشت: ” هیچ چیزی وجود ندارد که مرا امیدوار به بازگشت کریستیانو کند. تا آنجایی که مطلع هستم، اصلا چیزی وجود ندارد. دو سال تا پایان قرارداد رونالدو باقی مانده است و به نظر می‌رسد که مذاکرات برای تمدید آن همچنان ادامه دارد. ممکن است مدیر برنامه‌های او برنامه و یا نقشه‌ای داشته باشد اما، فکر می‌کنم این (بازگشت رونالدو به یونایتد) یک امید واهی است. “ 

وی همچنین در رابطه با چگونگی استقابل هواداران از وی افزود: ” کریستیانو مورد استقبال خوبی قرار خواهد گرفت. تمامی بازیکنان سابق ما، به خصوص آنانی که یک زمانی برای این باشگاه فوق العاده ظاهر شدند، در بازگشت مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفتند. “

فرگی 71 ساله همچنین معتقد است که رونالدو در رئال مادرید پیشرفت چشم‌گیری داشته است و هیچ راهی برای توقف او وجود ندارد: ” رونالدو نسبت به زمانی که در کنار بود بازیکن بهتری شده چرا که، به پختگی و بلوغ رسیده است. او 28 ساله است و در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد. از 28 سالگی تا 32 سالگی با آمادگی بدنی که در اختیار دارد، اگر بازی‌ها را از دست ندهد و یا مصدوم نشود، رونالدو قطعا بهترین خواهد شد. من برای متوقف کردن او یک برنامه دارم: استفاده از ساتور! پلن بی هم استفاده از یک مسلسل است! “



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:3 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.tarafdari.com/uploads/news/928a5a9677422c66d31df72484fb43aab8c92749.jpg?v=30

 

خوزه مورینیو نام 24 بازیکن را برای دیدار سه شنبه شب برابر منچستر یونایتد در لیست قرار داد.


رئال با تمام قوا و بازیکنان خود به انگلیس خواهد رفت از جمله ایکر کاسیاس که در چهار هفته گذشته به علت شکستگی انگشت دستش از میادین دور بود.

اسامی کامل بازیکنان رئال مادرید: ایکر کاسیاس، آدان، دیگو لوپز، خسوس، راموس، آربلوآ، مارسلو، واران، پ پ ، آلبیول، کوئنترائو، کاروالیو، مودریچ، خدیرا، آلونسو، اوزیل، کاکا، کایخون، دی ماریا، اسین، موراتا، بنزما، هیگوان، کریس رونالدو.



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.tarafdari.com/uploads/news/9b6e726a6d2e1911f58e2600509120d99caf5e83.jpg?v=30

 

در آستانه دیدار حساس تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی منچستر، کریس رونالدو اعتراف کرده است که دوست دارد در مقابل باشگاه سابقش گلزنی کند. 

در بازی رفت در وزشگاه برنابئو، دنی ولبک و کریس رونالدو برای تیمشان گلزنی کردند و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. رونالدو پس از به ثمر رساندن گل در آن بازی خوشحالی نکرد و در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دلیل این کار را احترام ویژه به سر الکس فرگوسن و منچستر یونایتد دانست."

رونالدو به خبرنگاران گفت:"دوست دارم که اسمم در میان لیست گلزنان بازی باشد. گل زدن در مقابل باشگاه بزرگی مانند منچستر می تواند بسیار ویژه و تماشایی باشد. می خواهم یک یا دو گل در این بازی به ثمر برسانم، مسلما انجام چنین کاری در جو اولدترافورد بسیار مشکل است."

رونالدو معتقد است که هواداران منچستر از او استقبال خوبی خواهند کرد.

CR7 ادامه داد: "من در آن جا ۶ سال فوق العاده را سپری کردم و فکر می کنم که هواداران از من استقبال گرمی داشته باشند. من همیشه برای طرفداران منچستر احترام ویژه ای قائل بوده ام.پس از سال هایی که من در آن جا فوتبال بازی کردم و روابط دوستانه ای که با بازیکنان و مربیان این تیم دارم فکر می کنم که اولدترافورد یکی از بهترین ورزشگاه ها برای من می باشد."

رونالدو در حال حاضر با ۷ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

 

 

رونالدو که هنگام ورود به فرودگاه با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، بازی رئال‌مادرید و منچستریونایتد را بازی زیبایی توصیف کرد و گفت: "اگر برابر آنها گلزنی کنم، بسیار دیدنی خواهد شد.نمی‌توانم بگویم اگر گل بزنم، چطور خوشحالی می‌کنم. خوشحالی من در آن زمان خودجوش خواهد بود."



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:33 | نویسنده : MOHAMMAD

 کاریکاتور جالب از فوتبال انلاین که نشون دهنده ی 

غرق شدن کشتی بارسا توسط مورینیو هست

 



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:31 | نویسنده : MOHAMMAD

 زیباست. مگه نه؟



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:31 | نویسنده : MOHAMMAD

 


آیتور کارانکا در مورد پیروزی رئال به بارسا گفت :" هر روز تلاش می کنیم تا برای این بازیها بهتر شویم . همه می گفتند که این هفته فصلمان تمام می شود اما این تاثیری روی کار ما نگذاشت . ما بیشترین تلاشمان را انجام می دهیم . کار امروز ما تفاوتی با کار دو سال اخیرمان نداشت . روند کاری ثابت می ماند . " 
اعتراض بارسایی ها به داوری :" ما کارمان را انجام می دهیم . گاهی ممکن است که تصمیمات درست یا اشتباهی گرفته شوند . " 
آن چه دوست داشت :" تعهد بازیکنان در طول بازی خوشایند بود . کار کل تیم خوشایند بود . تیم خوشد را نشان داد . بازیکنانی هم بودند که نشان دادند که می توان به آنها اعتماد کرد . باید خوشحال بود . فعلا البته چیزی به دست نیاورده ایم . باید سه شنبه به همین روند ادامه دهیم . " 
فقط یک برد بارسا در هشت الکلاسیکوی اخیر :" مطمئنا بازی 5-0 خیلی دردناک بود . بازیهایمان با بارسا خیلی مشکل بوده است اما امسال تیم اعتماد به نفس زیادی داشته است . " 
ذخیره شدن کریستیانو :" مثل هر بازیکن دیگری است . دو سال و نیم است که در این جا هستیم و همه بازیکنان با مربی اشنا شده اند . "
پنالتی :" در لحظه آخر وقتی که مالکیت توپ را نداشته باشی ، ممکن است که حریف خطری ایجاد کند . اما مهم این بود که بردیم و نیرو گرفتیم . منطقی است که گلایه کنند اما مهم برد بود . " 
شامپاین :" فعلا وقت جشن گرفتن و شامپاین باز کردن نیست . هنوز به چیزی نرسیده ایم باید با هیجان به کارمان ادامه دهیم . " 


دانلود صحبت های کارانکا بعد از بازی
 


تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:30 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 راموس :" این گل تقدیم به نامزد جدیدم !"

 سرجیو راموس در صفحه توئیترش عکسی از رختکن گذاشت و نوشت :" از پیروزی پیاپی مقابل بارسلونا خیلی خوشحالم . این حاصل تلاش بسیار بود که به کل تیم افتخار می کنم . " 

این مدافع زننده گل دوم بود که افزود :" از حمایت همگی ممنونم . این گل تبدیل به خانواده ام و نامزدم پیلار روبیو که همیشه در کنارم بود . "


نمرات بازیکنان رئال در پیروزی مقابل بارسا در برنابئو

دیگو لوپز 6 : روی گل اول می توانست که بهتر از این ها کار کند هر چند که چند واکنش خوب دیگر داشت و در مجموع قابل قبول بود . 
اسین 6 : پر تلاش بود . چند بار مقابل ویا کم آورد اما در کل در پست غیرتخصصی خود عملکرد خوبی داشت . 
سرجیو راموس 6 : روی گل از مقصران اصلی بود هر چند که اشتباهش را با یک گل سه امتیازی جبران کرد . 
واران 7 : باز هم بی نقص بود . او به خوبی در خط دفاع وظایفش را انجام داد و نشان داد که لیاقت فیکس شدن را دارد . 
کوئنت رائو 7 : یک بازی منسجم داشت که پس از کارت گرفتنش با آربلوا تعویض شد . به پدرو اجازه نفس کشیدن نداد . 
په په 7 : در میانه زمین جنگنده و دونده بود . به خوبی بازی حریف را خراب کرد و سعی کرد که بازیسازی کند . 
مودریچ 7 : یک بازی عالی داشت و باعث شد که نبود ژابی حس نشود . پاس گل دوم را داد و یک بازی خوب داشت . 
کایخون 6 : خوب جنگید و به خوبی در فشار تیمی نقش داشت . در حملات می توانست که مثبت تر ظاهر شود . 
کاکا 6 : بازیکن برزیلی سعی کرد که بجنگد اما در زمینه خلاقیت هیچ چیز از خود بروز نداد تا با خدیرا تعویض شود . 
موراتا 8 : سورپرایز ترکیب رئال بود که عالی کار کرد . پاس گل اول را داد و دو بار تا آستانه گلزنی رفت . 
بنزما 6 : گل اول را زد اما در کل بازی کاملا محو بود و عملکرد جالبی نداشت . 
آربلوا 6 : در پست دفاع چپ حضور داشت که در طول بازی پر تلاش بود . 
خدیرا 7 : حضورش در زمین کاملا به چشم می آمد . به خوبی در راه اندازی بازی نقش داشت و به همراه کریستیانو نقشی کلیدی داشت . 
کریستیانو 8 : از زمان ورودش به زمین ، شرایط را عوض کرد . عملکردش کاملا تاثیرگذار بود . 




په په :" داور به صحنه آدریانو نزدیک بود "

په په پس از غلبه بر بارسا گفت : "یک رون دبسیار خوب داشتیم و وقتی خودمان باشیم شکست دادن ما مشکل است . بازی را به خوبی نترل کردیم اما آنها از تک موقعیتشان به گل رسیدند . این پیروزی ما را آرام کرد . بردن این بازی مهم بود و حالا برای بازی سه شنبه امید گرفتیم . باید بازی با منچستر را ببریم . " 
حضورش در خط هافبک :" مهم بود که وظیفه ام را در این پست انجام دهم . یک تیم منسجم را داشتیم و ذهنیت مثبتی از خود ارائه دادیم . برای این بازیها باید خیلی مثبت ظاهر شد و ما خیلی بهتر بودیم . هواداران کاملا صبور بودند چرا که می دانستند که ما چه کار می کنیم . " 
صحنه آدریانو :" صحنه پنالتی احتمالی را درست ندیدم . برخی می گفتند که پنالتی نبوده است . داور به صحنه نزدیک بود . باید به روند خوب بازیمان ادامه دهیم و پر تلاش باشیم . " 
بارسا - میلان :" برایم فرقی ندارد که کدام صعود کنند . برایم پیروزی بارسا مقابل منچستر مهم است . " 




حضور مارادونا در برنابئو به دعوت کریستیانو


دیگو آرماندو مارادونا برای دیدن الکلاسیکو از نزدیک به برنابئو آمده بود که بازی را از جایگاه ویژه به همراه نامزد جدیدش از جایی دید که معمولا کریستیانو در زمان خط خوردنش از لیست رد آن جا می نشیند . 
مورینیو به نوعی این هفته را به ماه عسل سپری کرد . در ابتدا به ناپولی سفر کرد تا مشکلاتش را با اداره مالیات ایتالیا حل کند ، سپس به دبی رفت که در آن جا هموطنش خوان مارتین دل پترو را در بازی با سمدوف دورمن هندی تشویق کند و در نهایت به دعوت از کریستیانو به مادرید آمد . 
به همراه نامزد جدیدش ، روسیو اولیوا ، پیشکسوت فوتبال آرژانتین از این بازی در مقابل رئال و یکی از تیمهای دوران بازیگری خود لذت برد که خورخه مندس ، دلال سرشناس نیز در کنارش نشست . 


http://a.espncdn.com//design05/images/2013/0103/victorvaldes_576x324.jpg

والدس به داور :" خجالت بکش "

پرز لاسا در برگه داوری خود اعتراضات والدس در پایان بازی را ذکر کرد . در این گزارش آمده است :" پس از پایان بازی و زمانی که هنوز درون زمین بودیم ، والدس به خاطر صحبت کردن با ما من در حالی که دستانش بالا بود و به تصمیماتم اعتراض می کرد کارت زرد دادم . سپس او را به خاطر جمله " گندش را در آوردی ، خجالت بکش " اخراج کردم . پس از اخراج ، بازیکن مذکور مکررا می گفت :" خجالت بکش " و بازیکنان و سرپرست تیمش او را عقب کشیدند . وقتی در تونل بودیم ، وی دوباره همین رفتار را تکرار کرد و گفت :" شرم نداری ، حیا نمی کنی . " "
احتمالا والدس چهار جلسه از حضور در میادین محروم می شود چرا که سرجیو راموس نیز پس از بی شرم خواندن آیزا گامز با محرومیت مشابهی مواجه شده بود . 


تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:29 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://i2.cdn.turner.com/cnn/2012/images/11/08/ronaldo.jpg

ارسال شده توسط دوست عزیزم نوید

قبل شروع بازی 1دقیقه سکوت بود.کریس گفت:به خاطر سقوط هواپیماست؟گفتم پـَــ نــه پـَــ اینا به گلهایی که بهشون زدی عادت کردن قبل از اینکه بخوای گل بزنی خودشون دستور Calm Down صادر کردن!

 

2.کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن،کریس میگه یعنی کسی فوت کرده؟ گفتم پـَــ نــه پـَــ تیمشون از ما 3 تا خورده،خدا بهشون صبر عنایت فرماید!

 

3.سر یه جریانی عصبانی بودم به کریس میگم از همه ی آدما بدم میاد.میگه از منم بدت میاد؟ گفتم نه.گفت چون دوسم داری؟پـَــ نــه پـَــ چون آدم نیستی!خخخ

 

4.با سلطان توی خونه گل کوچیک بازی میکردیم،یارو اومده درمونو زده.میگم صدای ما اذیتتون میکنه؟گفت پـَــ نــه پـَــ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد!خخخخ

 

5.داشتیم با کریس قدم میزدیم.اون هورمونی را دیدیم که یهو خورد زمین و پخش شد کف آسفالت! جلوی خودمونو گرفتیم که نَمیریم از خنده! میگه دارین بهم میخندین؟سلطان گفت پـَــ نــه پـَــ گریه اَمونمو بریده!

 

6.بعد الکلاسیکو به کریس میگم این واقعا تیم بارسلونه؟میگه پـَــ نــه پـَــ تیم شموشک نوشهر خودشو تقویت کرده اومده جلو ما بازی کنه!خخخخ

 

7.با کریس رفتیم برا ضبط یه تبلیغ،فیلم بردارشون میگه کریس خودتی؟گفت پـَــ نــه پـَــ من همون کوتوله هستم؛غذا خوردم،شیر خوردم،هورمون خوردم حالا اینجوری شدم!هههه




تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:28 | نویسنده : MOHAMMAD

 

رئال مادرید 2 - بارسلونا 1

گل ها با کیفیت خوب 
بنزما 1-0

مسی 1-1

راموس 2-1

گل ها با کیفیت معمولی

بنزما 1-0

مسی 1-1

راموس 2-1

گل ها با کیفیت HD 

بنزما 1-0

مسی 1-1

راموس 2-1

گل ها با لینک تورنت

بنزما 1-0

مسی 1-1

راموس 2-1



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:27 | نویسنده : MOHAMMAD

 



Saturday March 2, 2013 Kick off: 16:00 Day 26 Bernabéu

| Pictures |


                                                                                               

                                              GetBC(250);

 



Real Madrid - Barcelona


Saturday March 2, 2013 Kick off: 15:00 Day 26 Bernabéu


|HD|

Karim Benzema

Kootoole

Sergio Ramos

|Highlights|

First Half

Second Half

 



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:25 | نویسنده : MOHAMMAD

 سلام دوستان

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


بمب خــنده با موضوع : ال کلاسیکو 2

 

http://meydan.ir/sites/default/files/mesi%20kari.jpg

مسی در برابر رونالدو و رئالی‌ها!

 

http://upload.tehran98.com/img1/96n7bndamddycspbscqv.jpg



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:25 | نویسنده : MOHAMMAD

 

...بعد از بازی با بارسا ...

...همه چی آرومه ...




تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:24 | نویسنده : MOHAMMAD

   ⓇⒺⓐⓁⓂⒶⒹⓇⒾⒹ

سلامی گــــرم به همگی دوستان رئال مادریدی ... همه با هم یکصدا  h a l a  m a d r i i i i i i i d  





... آقا دیگه فرمول برد بارسا اومــــده دست مورینیو ....

خداییش داره واسه رئال زحمت میکشه ، دیدین بعد چند وقت دوباره با تیم و هوادارا آشتی کرد
 و هی میاد کنار زمین با تیم حرف میزنه ، خوشحالی میکنه ، .... خداییش تک تکه ... ایولا ...



یادتونه میگفتیم یه روز خوب میاد .... ؟ !!

!!! الان باید بگیم یه روز خوب اومـــــــــد  !!!!



فقط یه برد منچستر رو میخوایم تا تکمیل بشه

 و روزهای سختی که میگفتیم به اتمام برسه 


به همتون تبرررررریک میگم .... فعلا یا علی 



تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:23 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 

             رئال مادرید                                                                                 بارسلونا

                 2                                                             1                                     

            کريم بنزما                                                                                   ليونل مسي     

                  سرخيو راموس 

                                                                                                                                   (برای دریافت کامل اطلاعات بازی کلیک کنید)





تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:29 | نویسنده : MOHAMMAD

 

وقتی مسی محو می شود ..

وقتی انیستا بغض می کند ..

وقتی ژاوی تعویض می شود .. !!

وقتی بوسکتز دایو می کنم ..

وقتی آلبا،الگویش بوسکتز می شود ..

وقتی فابرگاس..سرش را پائین نگه میدارد ..

وقتی دنی آلوز به فکر مصدوم کردن کریستیانو هست ..

وقتی پویول به دو نیم تقسیم می شود ..

وقتی پینتو هنگ می کند و قصد می کند با توپ به میانه زمین بیاید ..

وقتی پی که پنالتی میدهد ،دریبل می خورد..

وقتی این ها اتفاق می افتد .. و بارسلونا 3 گل می خورد .. 

این وقت نشان دهنده آن است ، مادرید تمام راه ها را بر کاتالان ها مسدود کرده استـــــ .

این وقت نشان می دهد،عصر پاس کاری های افراطی و خارج از حوصله هواداران فوتبال رو به اتمام است .

این وقت نشان می دهد ، مادرید در نئوکمپ ، در قلب کاتالان ها ،برنده دوئل شده است .

و این ها همگی یعنی : پـــــــــــرچم بالاست .

http://axgig.com/images/64587418495077469217.gif



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:28 | نویسنده : MOHAMMAD

 

ژابی آلونسو : مورینیو یک رهبر واقعیس به نظرم او یکی از بهترین مربی های دنیاست .وی اعتقاد دارد مورینیو هنوز کارهای زیادی را در مادرید دارد که انجام نداده است ..



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:27 | نویسنده : MOHAMMAD

 جنیفر لوپز و راک در لباس رئال مادرید

 

 
 



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:26 | نویسنده : MOHAMMAD

 تصاویر رونالدو و سرخیو راموس در کنار هم

 

کریستیانو بی تردید ستاره بازی سه شنبه در نیوکمپ بود و طبیعی است که حرفها بیش از همیشه در مورد او باشد . در حقیقت در توئیتر اسپانیایی ها در طول بازی 186.703 پیغام راجع به او نوشته شد که در میان بازیکنان از این حیث رکورد دار است . 

در حقیقت کریتسیانو بیشترین توئیت را به خود اختصاص داد این در حالی بود که در مورد مسی فقط 70.255 توئیت داده شد ، یعنی تقریبا سه برابر کمتر از رونالدو . کمترین توئیت هم در مورد آدان با 119 توئیت فرستاده شد .



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : MOHAMMAD

 

رئال مادرید حتی با این که نسبت به سال گذشته افت کرده باز هم یک تیم قابل اتکاست . با دبل کریتسیانو و گل واران در نیوکمپ ، تیم مربی پرتغالی از مرز صد گل گذشت و به رکورد 101 گل در 42 بازی در این فصل رسید ، یعنی به طور متوسط 2.4 گل در هر بازی . 

رئال مادرید مقابل بارسلونا یک نمایش فوق العاده داشت و آمار گلهایش را هم بهبود بخشید . رئال مادرید در لالیگای امسال 62 گل زده ، در کوپا 19 تا ، در چمپیونزلیگ 16 تا و در سوپرکاپ اسپانیا چهار تا . 
رئال به جز دروازه بان هایش 21 بازیکن دارد که شانزده تا از آنها در این فصل گل زده اند . کریستیانو با 39 گل زده بهترین آمار را دارد ، بنزما سیزده گل زده است و هیگوائین ده تا .



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:24 | نویسنده : MOHAMMAD

 یکی از فانتزیام اینه که


اسم پسرمو بزارم مسی بعد صداش کنم هورمون.خخخخخ
.
.
.


http://www.imgiran.com/images/tfflxbvvskk6ez882yk3.jpg



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:23 | نویسنده : MOHAMMAD

 

یکی ار فانتزیام اینه که......!!!

اینه که!!!!!

اینه که!!!!!!!
.
.
.
.
.
اااااااااا کوش فانتزیم..............؟!!!!!

بیخیال فعلا تو  افق محو میشم

دیگه بقیه ش مهم نیس:دی


http://www.imgiran.com/images/whpozc37ib3zwtmm0vs.png

 




تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:21 | نویسنده : MOHAMMAD

 با این که هنوز الکلاسیکوی شنبه باقی مانده است ، کسی در رختکن رئال توجه چندانی به لیگ ندارد .

 

http://cristianoronaldofan.net/wp-content/themes/journey/timthumb.php?src=%2Fblogs.dir%2F7%2Ffiles%2F2012%2F12%2Fuefa_champions_league.jpg&q=90&w=640&h=350&zc=1

 

در حقیقت پس از بازی اکثر بازیکنان با انگیزه در مورد بازی اولدترافورد در روز سه شنبه صحبت کردند . حالا که لالیگا دور تر شده و رئال در کوپا نیز ماموریتش را انجام داده است ، فقط چمپیونزلیگ است که می تواند تیم مورینیو را به وجد بیاورد . 
امیلیو بوتراگوئنو پس از بازی اولین کسی بود که در این باره صحبت کرد :" امیدواریم که این شروع یک روند مثبت باشد چرا که حالا بازیهای حساسی برایمان در پیش هستند . یک هفته دیگر باید در اولدترافورد بازی کنیم . این بازی کلیدی ما در این فصل است و نباید در موردش تردیدی به دلمان راه بدهیم . " 
کاسیاس هم که به جای کادر فنی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرده بود در مورد روحیه تیم گفت :" در بازی با منچستر با همین ایده بازی می کنیم . بازی در زمین هایی نظیر اولدترافورد را دوست داریم . در لالیگا وضعیت مشکل شده است و نمی توانیم به صد در صد خواسته مان برسیم . اما در کوپا و چمپیونزلیگ دو چالش پیش روی ماست . در هر صورت در لالیگا باید به تلاش برای کاهش فاصله با صدرنشین ادامه دهیم . " 
سرجیو راموس ، کاپیتان دوم تیم نیز گفت :" پیروزی در نیوکمپ هیچ نتیجه ای برای بازی با منچستر در بر ندارد اما برای تیم خوب است . " 
جالب این که الکس فرگوسن ، مربی منچستر نیز یروز خودش را به بارسلونا رسانده بود تا آتش بازی رئال را ببیند . کریستیانو اما در مورد بازی لیگ گفت :" غلبه بر بارسا همیشه یک انگیزه است . لالیگا برای ما کم اهمیت شده است چرا که امتیازات زیادی را از دست دادیم . حالا باید روی کوپا و چمپیونزلیگ بیشتر تمرکز کنیم . حقیقت این که انتظار چنین بازی را در تیوکمپ نداشتم اما تیم خیلی خوب بود . حالا باید به منچستربرویم اما مسلما این بازی به ما انگیزه زیادی داد . "



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:20 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.arabianbusiness.com/incoming/article490954.ece/BINARY/real+madrid+energy+drink.jpg

http://energy-drinks.cz/obrazky/real-madrid-energy-drink-can.jpg

یک شرکت تولید غذا و نوشیدنی در دبی اعلام کرد که حق تولید یک نوشیدنی انرژی زا با مارک رئال مادرید را خریده است . 

گروه یورو استار به طور اختصاصی این حق را دریافت کرده که بطری های آبی و سفیدی را با مارک رئال ماردید به فروش برساند . رئال مادرید پر در آمد ترین باشگاه جهان است که قرار است که این نوشیدنی با مارک این باشگاه به فروش برسد . 
این کمپانی که حق تولید " نوشیدنی انرژی زای رئال مادرید " را خریده است ، اعلام کرده که سال گذشته مردم امارات 16.1 میلیون لیتر نوشیدنی انرژی زا مصرف کرده اند.



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:45 | نویسنده : MOHAMMAD

 

اتلتیکو مادرید به فینال کوپا دل ری رسید تا حریف رئال شود . تیم سیمئونه پس از پیروزی 2-1 در کالدرون در پیزخوان نیز با تساوی 2-2 صعودش را قطعی کرد . آنها با گلهای دیگو کاستا و فالکائو پیش افتادند اما خسوس ناواس و راکیتیچ گلهای سویا را به ثمر رساندند . 

این طور که به نظر می رسد فینال میان رئال و اتلتیکو در استادیوم ویسنته کالدرون برگزار می شود . آخرین بازی دو تیم در فینال کوپا در برنابئو برگزار شد هر چند که اگر دو باشگاه به توافق برسند ، گزینه هایی نظیر نیوکمپ و سن مامس هم می توانند مد نظر رئال باشند . 
البته در حال حاضر زمان بازی مشخص نیست . زمان فعلی 28 اردیبهشت تعیین شده اما شبکه TVE اعلام کرده که در آن زمان باید مسابقات یورو ویژن را پخش کند و بهتر است که بازی به روزهای 27 یا 29 اردیبهشت موکول شود . 
این چهارمین تقابل رئال و اتلتیکو در فینال کوپاست . در حال حاضر آمار به سود اتلتیکوست که در سه فینال پیروز شده و رئال نیز فقط یک بار در سال 1975 و در ضربات پنالتی ، اتلتیکو را در فینال شکست داده است . 
در سالهای 1960 و 1961 ، اتلتیکو با ستارگانی نظیر پیرو و کویار به مربیگری ویالونگا ، رئالی را در دو فینال کوپا شکست داد که دی استفانو ، پوشکاش و خنتو را در اختیار داشت . در فینال 1960 در برنابئو ، کویار ، جونز و پیرو گل پوشکاش را برگردادند تا اتلتیکو 3-1 برنده باشد. سال بعدش دبل پیرو و گل دیگری از مندونچا باعث شد که گل پوشکاش بی تاثیر بماند تا نتیجه سال قبلش تکرار شود . 
فینال آخر در سال 1992 در برنابئو بود . شوستر در دقیقه 6 یک ضربه کاشته تماشایی به ثمر رساند و اتلتیکو را پیش انداخت . در دقیقه 28 پائولو فوتره زننده گل بعدی بود . 
فینال سال 1975 با تساوی 0-0 در وقت قانونی همراه شد . رئال مادرید با بازیکنانی نیر سانتیانا ، پیری و دل بوسکه در استادیوم کالدرون در ضربات پنالتی پیروز شد .



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:45 | نویسنده : MOHAMMAD

 Cristiano Ronaldo vs Barcelona - Greatest Moments - 26.02.2013 Copa Del Rey

 




Direct Link|Rodfile

60



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:44 | نویسنده : MOHAMMAD

  By Ronnie7M



shanca-real-barcelona-real-madrid.jpg 

Direct Link|Rodfile

 


65MB|FLV




تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:43 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-630-real-madrid-main-star-in-2013.jpg

 

کریستیانو رونالدو در نیوکمپ به روند فوق العاده اش در سال 2013 ادامه داد . پس از دبل مقابل بارسلونا او به رکورد 15 گل در سال جدید رسید و بدین ترتیب از مسی در دوئل های مستقیم میان رئال و بارسا پیش افتاد . کریستیانو 12 گل در تقابل هایش با مسی زده و بازیکن آرژانتینی یازده تا . پیش از آمدن رونالدو به رئال هم مسی شش گل وارد دروازه کهکشانی ها کرده بود . 

رونالدو تا مدتها در نیوکمپ دچار طلسم بود . با یونایتد یک پنالتی را در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ در این زمین خراب کرد و سال بعدش با پلگرینی دو شکست 2-0 و 1-0 را مقابل بارسا تجربه کرد . مسی اما از سال 2004 بازیهایش را با رئال شروع کرد . او در حال حاضر فقط یک گل تا برابری کردن با دی استفانو به عنوان بهترین گلزن تاریخ الکلاسیکو ها فاصله دارد . اسطوره رئال 18 گل زده بود و مسی 17 گل به ثمر رسانده است . 
کریستیانو فصل بعدش بالاخره طلسمش مقابل بارسا را شکست . در بازی لیگ در دور برگشت در برنابئو بود که با ضربه پنالتی ، گل رئال را به ثمر رساند . اولین ضربه بزرگ کریستیانو به بارسا چهار روز بعدش در فینال کوپا در مستایا بود تا پس از نزدیک به دو دهه ، رئال را به قهرمانی جام حذفی برساند . مسی اما در دو بازی بعدش جبران کرد و نقش موثری در صعود تیمش به فینال چمپیونزلیگ ایفا کرد . 
فصل قبل ، کریستیانو در سوپرکاپ و کوپا به بارسلونا گل زد . در هر دو مورد بارسلونا در مجموع دو بازی پیروز شد . مسی در سوپرکاپ سه گل زد . اما در لالیگا ، کریستیانو درخشید . در نیوکمپ ، ستاره پرتغالی گلی را زد که با 32ومین قهرمانی در لیگ همراه بود . 
مسی در لالیگا به رئال گل نزد اما در سوپرکاپ بعدش موفق به گلزنی شد . کریستیانو در دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ دو گل زد . در الکلاسیکوی نیوکمپ در همین فصل هر دویشان دبل کردند . جالب این که 8 تا از 12 گل کریستیانو به بارسا در نیوکمپ بوده است . 
دیشب رونالدو در مقابل حریف مستقیمش کاملا پیش افتاد . در شبی که مسی محو بود ، رونالدو دبل کرد تا عظمت خود را به فوتبال دنیا نشان دهد .



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:42 | نویسنده : MOHAMMAD

 

حــــــرفــــی هســـتــــ آیـــااااااا 

هیـــــــــســـــــ ... تــــــــــا ابــــــــــــــد !

تعظیـــم نیوکمــپــ بهـ کریستیانــــ7ـــــو♥♥♥♥♥♥♥
http://upload7.ir/images/46271424837441812251.jpg

Hahaha




حتی کاتالان ها هم عاشقش هستن

واقعا نمی شه و نمی تونن نادیده بگیرن کریسو ♥


برنامه امشب سینما های کاتالونیا
محو پویول در افق (تاریخی)
کریس جون مادرت نزن (جنگی) 
من رافائل واران 19سال دارم (خانوادگی)






اقا  پویول سابقه داره میگی نه نگاه کن عکس

همیشه خوب 180 درجه باز می کنه




شباهت در حد لالیگا




only real madrid



http://axgig.com/images/64587418495077469217.gif

 


تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:41 | نویسنده : MOHAMMAD

 سلام دوستان شب بخیر

 

بمب خـــــــنـــده با موضوع ال کلاسیکو

 

http://upload.tehran98.com/img1/m4er4j0li4ek9cubmfak.jpg

 


تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:40 | نویسنده : MOHAMMAD
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:37 | نویسنده : MOHAMMAD

 به نظرتون کدوم لباس قشنگ ترین لباس چند سال اخیره رئاله خودم میگم 2

 


482581_550418858324747_1038206984_n.jpg

 


تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | 15:58 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 

بارسلونا 1 - 3 رئال مادرید
full match
با کیفیت معمولی
نیمه اول
نیمه دوم
با کیفیت 720 HD

نیمه اول 
نیمه دوم


 


RealMadrid - Barcelona 

                                                             

                                           

 

 



تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | 15:56 | نویسنده : MOHAMMAD

 


Real Madrid 3-1 Barcelona 


> JSC Sport +2 | Arabic <




| Goals |

Cr7 13'



 


Cr7 57'




Varane 68'





تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | 15:56 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 

تيم فوتبال بارسلونا با شکستي سنگين در ال‌کلاسيکو با جام حذفي خداحافظي کرد.

تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در دور برگشت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا در نيوکمپ ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود قوهاي سپيد مادريد به پايان رسيد.


به گزارش فارس ،نيمه اول بازي با حملات بارسلونا شروع شد و در حالي که تا دقيقه 13 بازي با فشار تيم بارسا پيش مي‌رفت اين تيم رئال مادريد بود که با ضد حمله‌اي خطرناک توسط رونالدو صاحب يک پنالتي شد که اين پنالتي را خود کريس رونالدو وارد دروازه آبي اناري‌ها کرد.


در نيمه اول بارسلونا مي‌توانست توسط ليونل مسي در دقيقه 38 به گل تساوي برسد که ضربه ايستگاهي اين بازيکن با اختلاف بسيار کم از کنار تيرک عمودي دروازه به خارج رفت.


در نيمه دوم نيز رئال مادريد روي يک ضدحمله باز هم توسط رونالدو به گل رسيد و رئال مادريد را 2 بر صفر پيش انداخت. در دقيقه 58 بالاخره داويد ويا به جاي فابرگاس به ميدان آمد تا بارسا بازي را هجومي‌تر آغاز کند.


گل با ضربه سر دقيقه 68 واران آب سردي بر پيکره نيمه جان بارسلونا بود تا اين تيم دقايق باقيمانده را عملا بدون هيچ اميدي بازي کند.


در دقيقه 89 جوردي آلبا يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد و در نهايت نيز بازي با نتيجه 3 بر يک به سود رئال پايان يافت.


رئال مادريد در فينال با برنده ديدار دو تيم اتلتيکو مادريد و سويا ملاقات خواهد کرد.



  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ