تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 19:34 | نویسنده : MOHAMMAD

 تفاوت رو احساس کنید!









تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 19:33 | نویسنده : MOHAMMAD

 

دیگو لوپز 7 : توپگیری آنچنانی نداشت اما توانست که دروازه اش را بسته نگه دارد .

 


سرجیو راموس 6 : یک گل خوب زد اما اخراجش عجیب بود . می توانست احتیاط کند .


واران 7 : باز هم واظیفش را به نحو احسن انجام داد و مطمئن عمل کرد .


په په 6 : به ترکیب برگشت و وظایفش را انجام داد اما از نظر بدنی می تواند بهتر باشد .


کوئنت رائو 6 : در طول بازی محو بود و یک پنالتی هم کرد که داور ندید .


اسین 6 : پس از اخراج راموس ، جنگنده و پر تلاش ظاهر شد . می تواند بیشتر در حملات

حضور یابد .


خدیرا 6 : بدون کمک ژابی هم وظایفش را انجام داد و جنگید .


کاکا 7 : ارام آرام دارد جا می افتد ، البته باید از نظر بدنی بهتر باشد .


اوزیل 7 : سطح خوبی از خود ارائه داد هر چند که به مرور و در طول بازی افت کرد .


کریستیانو 8 : با این که گل نزد ، بسیار جنگنده و پر تلاش ظاهر شد .


موراتا 8 : برایش سه دقیقه کافی بود تا گلزنی کند . لیاقتش را دارد تا بیشتر بازی کند .


آلبیول 6 : کار چندانی برای انجام دادن نداشت اما مطمئن ظاهر شد .


کایخون 6 : در طول زمانی که در زمین بود به ندرت توپ به او رسید .


دی ماریا 6 : در زمانی به زمین آمد که تیم باید دفاع می کرد و او هم خوب جنگید . 



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 19:31 | نویسنده : MOHAMMAD

 

(موراتا)

DOWNLOAD

(سرجیو راموس)

DOWNLOAD




تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 19:29 | نویسنده : MOHAMMAD

 

پایان بازی 

رئال ۲-۰ رایو 

گلها : موراتا و راموس .

راموس هم دقیقه ۱۸ بازی اخراج شد : 

همه عالی بودن . کاکا و اسین فوقلعاده بودن .
موراتا خیلی بدشانس بود دقیقه ۳ گل زد دقیقه ۲۶ تعویض شد . 
په په بعد از ۱ ماه مصدومیت عالی ظاهر شد 
واران و فابیو عالیییییییییی بودن مانند همیشه . 
سلطان هم خیلی بد شانس بود .

اطلاعات بازی

حمله

دفاع و نظم و انضباط


 بازی عمومی

  توزیع

عکس های بازی
 



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.titulli.com/wp-content/uploads/2012/12/marcelo.jpg

کوئنت رائو پس از تاخیر یک ساعته اش در رسیدن به اولین تمرین پس از سال نو نه تنها تنبیه نشد ، بلکه جایگاهش را در تیم کاملا تثبیت شده دید چرا که به نظر می رسد که مارسلو حالا دارد به خاطر شرایط بدنی خود تنبیه می شود . بازیکن برزیلی دیروز برای دومین بازی پیاپی به علت تصمیمات فنی از لیست خط خورد . 

مربی رئال ، شرایط را مشکل می بیند . مارسلو پس از مصدومیت پای راستش در تیم ملی برزیل در 14 اکتبر زیر نظر دکتر فن دیک در هلند جراحی کرد . 90 روز پس ا زمصدومیتش در لیست بازی با اوساسونا قرار گرفت . از آن زمان 35 روز می گذرد که این بازیکن از نظر بدنی دچار مشکل است . اولین حضورش در بازی رئال - والنسیا در کوپا بود . مربی پرتغالی ا ورا در 45 دقیقه تعویض کرد . پس از آن در دو بازی مقابل والنسیا از لیست خط خورد و مقابل ختفاه و بارسلونا روی نیمکت نشست . برابر گرانادا دوباره بازی کرد که پس از ان مقابل سویا ، منچستر و رایو از لیست خط خورد .



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.lajmeshqip.com/wp-content/uploads/2012/02/Gareth-Bale-e1330361575537.jpeg

مارکا اخیرا از گرت بیل به عنوان خرید کهکشانی تابستان 2013 نام برده است . رئال مادرید مذاکرات را با تاتنهام آغاز کرده و به گفته تلگراف ، پرز از تابستان گذشته به باشگاه انگلیسی گفته که این باشگاه برای خرید این ستاره در اولویت خواهد بود . 

روزنامه انگلیسی گزارش داد که رئال مادرید حاضر است که در ازای این بازیکن 60 میلیون یورو بپردازد تا کسی که در اداره رئال به عنوان " کریتسیانوی چپ پا " شناخته می شود به رئال ملحق شود . 
این در حالی است که منابع مختلف گزارش داده اند که بایرن مونیخ به خواست پپ گواردیولا همه کار می کند تا این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرد اما اگر پرز چیزی را بخواهد ، بعید است که بتوان با او رقابت کرد



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:53 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-533-xabi-alonso-in-real-madrid-pre-season-2012-2013.jpg

ژابی پیش از آن که خطر مصدومیت لگنش تشدید شود باید استراحت کند . در این مقطع از فصل ، حضور او به عنوان یکی از بنیان های تیم خیلی مهم است و بهترین درمان برای مصدومیتش ، استراحت است . 

مورینیو نگران است که مصدومیت ستاره تیمش جدی باشد . بازیکن تولوزایی مقابل یونایتد با درد شدید بازی کرد و در کار با توپ خیلی مشکل داشت . ژابی نمی توانست که با درون پایش به توپ ضربه بزند و این باعث شده بود که در سطح همیشگی خود نباشد . 
اگر ژابی توانست بازی کند به این خاطر بود که در روزهای قبلش کاملا استراحت کرده بود و به ندرت در تمرینات حاضر شده بود . به ژابی مسکن های شدیدی تزریق شده بود تا دردش کاهش یابد . پس از بازی با یونایتد ، کاملا درد در بدن ژابی حس می شد . دردش به حدی شدید است که حتی راه رفتنش را مشکل می کند . 
برنامه فعلی برای ژابی این است که استراحت کند . بازی می کند اما کمتر تمرین می کند و منتظر می ماند تا مشخص شود که آیا نیاز به جراحی هست یا نه . 
مصدومیت کشاله ران ، یک مصدومیت بسیار مشکل و دردناک است . منطقی است که چهار ، پنج رو زبه طور کامل استراحت ددر نظر گرفته شود و بعدش تمرینات ویژه در سالن بدنسازی و استخر برنامه ریزی شود . 
یکی از دلایل به وجود آمدن این مصدومیت ، زیاد بازی کردن است . ژابی نیز از رکورد داران دقایق بازی در تیم مورینیوست . حالا مقابل رایو استراحت می کند . ایده آل این است که در بازی بعدی لیگ حاضر نباشد و مقابل رایو استراحت کند . احتمالا مقابل دپور در ریازور هم بازی نمی کند تا کاملا آماده بازی نیمه نهایی کوپا در نیوکمپ باشد . با توجه به این که شانس ها در لالیگا کمرنگ شده ، برنامه این است که ژابی برای بازیهای بزرگ تر آماده باشد . 
بازیهای رئال در نیوکمپ و در اولدترافورد در کوپا و چمپیونزلیگ ، تعیین کننده فصل هستند . ژابی می تواند در مقابل بارسا در برنابئو استراحت کند اما در دو بازی دیگر حضورش کلیدی است .



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:53 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://blogdojuca.uol.com.br/files/2013/01/kaka.jpg

رئال با مصدومیت کاسیاس ، اوزیل و ژابی و محرومیت آربلوا ، مودریچ و هیگوائین میزبان رایو خواهد بود . در میانه زمین وضعیت بحرانی است و به همین علت به نظر می رسد که مورینیو از کاکا بهره بگیرد . 

بازیکن برزیلی امسال فقط 553 دقیقه بازی کرده اما فرصت فیکس شدن پیدا خواهد کرد . او در هفته گذشته مقابل سویا هم 67 دقیقه بازی کرد . به استثنای دیگو لوپز ، در میان بازیکنان تیم بزرگسالان ، کاکا از همه بازیکنان کمتر بازی کرده است . فقط ناچو با 362 دقیقه و موراتا با 264 دقیقه از کاستیا کمتر از او بازی کرده اند . 
خوزه رودریگز هم در تمرینات رئال حضور داشت . او که اخیرا قراردادش را تا 2017 تمدید کرده ، امروز در لیست قرار می گیرد . خوزه رودریگز امسال کلا 155 دقیقه در تیم اصلی بازی کرده است : 135 دقیقه در مقابل آلکویانو ، 19 دقیقه برابر آژاکس و 1 دقیقه برابر اتلتیکو .



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:51 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://u.goal.com/129900/129906.jpg

رئال در اولدترافورد در روز پانزدهم اسفند به عنوان یکی از بزرگترین استادیومها تنها نخواهد بود . هواداران رئال پس از تساوی 1-1 در دور رفت در برنابئو ، می خواهند که در تئاتر رویاها امیدهایشان به نتیجه برسد . در حقیقت تا کنون هواداران 8000 درخواست رسمی ارائه کرده اند ، این در حالیست که باشگاه انگلیسی فقط 2700 بلیط را به رئال اهدا کرده است . 150 بلیط نیز قرار است که به اطرافیان بازیکنان و ارگان ها اهدا شود . 

این حمایت هواداران نشان از امید آنها برای صعود به مرحله یک چهارم دارد . در حقیقت آخرین باری که چنین استقبال عظیمی از یک بازی خارج از خانه به عمل آمد ، مربوط به بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ می شود . 
یوفا باشگاه های میزبان را موظف می کند که 5 درصد از گنجایش استادیومشان را به حریف اختصاص بدهند . استادیوم یونایتد 58 هزار نفر گنجایش دارد که فقط در حدود 3000 بلیط را می تواند به رئالی ها اهدا کند . 
برنامه باشگاه این است که به قید قرعه از 8000 درخواست موجود ، به 2700 نفر بلیط هایش را اهدا کند تا هواداران بتوانند این بازی حساس را از نزدیک تماشا کنند . بازی در اولدترافورد برای رئالی ها خاطرات بدی نداشته است . رئال در سال 2000 پس از تساوی 0-0 در خانه در اولدترافورد 2-3 برد که ردوندو یک دریبل پشت پای تماشایی زد و رائلو دو گل به ثمر رساند . در سال 2003 نیز رونالدو نازاریو در اولدترافورد هت تریک کرد .



تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:50 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 

REAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRIDREAL MADRID
 


تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 14:49 | نویسنده : MOHAMMAD

 



MP4|720P|100MB|4:31

Direct LinkHotfile

 




تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:35 | نویسنده : MOHAMMAD

 



رونالدو با جلیقه ضد گلوله در تمرین!



تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:34 | نویسنده : MOHAMMAD

 رونالدو در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان

رونالدو با گلی که به منچستر زد آمار گلهای خودش رو به هفت گل در هفت بازی رسوند.

مسی با توجه به چهار توپ طلایی که داره چهارمه و 5 گل در 6 بازی زده!

آهان حالا فهمیدم پس باید چهارم باشی تا توپ طلا بهت بدن


CHAMPIONS LEAGUE 2012/2013 TOP SCORERS
Player Team Matches Goals
Cristiano Ronaldo Real Madrid 7 7
Burak Yilmaz Galatasaray 6 6
Óscar Chelsea 6 5
Messi Barcelona 6 5
Alan Braga 6 5
Lewandowski Dortmund 7 5
 


تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:33 | نویسنده : MOHAMMAD

 

کاسترول یک گزارش پر از جزئیات در مورد توانایی های ورزشی کریستیانو منتشر کرد . در حقیقت با بررسی توانایی های وی ، مشخص شد که به طور مثال او چقدر می تواند که با کمک یا بدون کمک بازوهایش به هوا بپرد و حرکتی نظیر گلش در بازی چهارشنبه مقابل یونایتد داشته باشد . کاسترول یک بار پرش بدون کمک به دست هایش را منتشر کرد و دیگری با کمک دست هایش .
در اولی و با بررسی این که دستش را روی یک مانع بگذارد و بپرد می تواند 44 سانتی متر به هوا بپرد . در این حالت نیرویی که وارد می کند ، فقط 1.5 برابر وزن بدنش است . در حالت دوم و پرش با خیز روی زانوهایش مثل بازی چهارشنبه مقابل منچستر ، وضعیت کاملا متفاوت است .
کریستیانو بدون استفاده از بازوهایش و با کمک خیزی که روی زانوهایش بر می دارد می تواند 78 سانتی متر به هوا بپرد یعنی تا ارتفاع 2.63 سانتی متر برسد ، به عبارتی بالاتر از قد یک بازیکن NBA . در این حالت پنج برابر جرم بدنش نیرو وارد می کند . در این حالت ، زانوهای کریستیانو مرکز جرم او خواهند بود .



تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:30 | نویسنده : MOHAMMAD

 

سلام به همه دوستان

یه هدر جدید واسه بازی با رایو وایاکانو طراحی کردم

نظرتون چیه؟ خوب شده؟

اما درباره پیش بینی

در پست پیش بینی بازی رئال مادرید و منچستر فقط یکی از دوستای خوبمون درست پیش بینی کردن

امید

شما توی این پست میتونید نتیجه بازی رئال مادرید و رایو وایاکانو رو پیش بینی کنید

مخلص همتون



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 15:2 | نویسنده : MOHAMMAD

 

MP4|720P|64MB|2:58

Direct Link



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 15:1 | نویسنده : MOHAMMAD

 

 

عملکرد کریستیانو و ده خیا ، نسخه آنلاین مطبوعات بین المللی را در مورد بازی چهارشنبه شب در برنابئو پوشش می داد . تقریبا اکثر مطبوعات پذیرفتند که لیاقت رئال بیشتر بود اما در اولدترافورد هر چیزی محتمل است . 

اکیپ
"رئال مادرید اذیت شد اما هنوز امیدوار است . به هر صورت شانس های صعود رئال به طرز قابل توجهی کاهش یافتند . درست است که دیگو لوپز یک شوت را از فن پرسی گرفت و ژابی توپ را از روی خط رد کرد اما نباید فراموش کرد که ده خیا ، جلوی رئال فوق العاده بود . همه تصمیمات دروازه بان منچستر درست بودند . حالا رئال باید در اولدترافورد گل بزند که خیلی مشکل است ، البته اگر کریستیانو رونالدویی نبود که رئال را زنده نگه دارد . " 

گاتزتا دلوا اسپورت :
"تیم اسپانیایی از ابتدا تا پایان حمله کرد اما شیاطین سرخ هم توسط فن پرسی موقعیت هایی داشتند . دیگو لوپز خیلی خوب بازی کرد و توانست که عملکرد خبوی از خود ارائه دهد. بازی زیبا بود و انتظارات بر آورده شد . رئال مادرید حمله کرد و حمله کرد و کریستیانو یک گل هم زد . یونایتد هم دفاع کرد و دفاع کرد . حالا بازی برگشت در روز 5 مارس در اولدترافورد تماشایی خواهد بود . " 

گاردین :
"یک شب حماسی به اتمام رسید . منچستر اولین حرکت تاثیر گذارش را داشت . اما نمی شود گفت که شانس آنها بیشتر است چرا که هنوز فرمول جادویی مهار کریستیانو رونالدو پیدا نشده است . در مقابل اشتباهات مقطعی یونایتد این ده خیا بود که عملکرد فوق العاده ای داشت . رایان گیگز توسط برنابئو تشویق شد . کریستیانو یک حریف ویرانگر بود . یک بار دیگر نشان داد که بازیکنی فراتاکتیکی است . " 

میلی میل : 
"کار خودش بود . پرواز بلند کریستیانو رونالدو بازی را به سطح خودش رساند . هیچ اتفاق عجیبی نیافتاد و حالا همه چیز به بازی اولدترافورد کشیده می شود . کریستیانو نه تنها تیم فعلی اش را شیفته خود می کند بلکه تیم سابقش را هم بیشتر عاشق خود می کند . او قرعه را برای رئال نگه داشت . ده خیا ، دروازه بان مورد ظن فرگی هم در بازگشتش به مادرید ، تیتر ها را به سمت خود برگرداند . "

اوله :
"برای بازی رفت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ ، رئال و منچستر همچنان مدعی ماندند . دو تیم فوتبال درجه یکی ارائه دادند که کاش بیشتر از 90 دقیقه طول می کشید . ده خیا فوق العاده بود و شکست ناپذیر عمل کرد . او توپ کوئنت رائو را با پایش گرفت تا یکی از بهترین توپگیری های سال را داشته باشد . "

ال موندو دپورتیوو : 
"دهمین چمپیونزلیگ از برنابئو دور شد . رئال و یونایتد از ابتدا نشان دادند که هر کدام شانس دارند . دو تیم پس از گلهای ول بک و فرگوسن موقعیت هایی داشتند اما تیرک ها و دروازه بان ها اجازه کار ندادند . با 1-1 همه چیز در اولدترافورد مشخص می شود . "


ویگان به دنبال آدان


http://www.talksport.co.uk/sites/default/files/imagecache/ts_news_article_header_image/ADAN.jpg

آدان بعید است که فصل بعد در رئال باشد و حالا روبرتو مارتینز او را گزینه ایده آلش می داند . آینده آدان نامشخص است و حالا ویگان در صدد خرید او بر آمده است . 

ویگان در نظر دارد که دروازه بان ذخیره رئال را برای فصل بعد به خدمت بگیرد و او را به لیگ انگلیس ملحق کند .



 

مورینیو به قولی که قبلا داده بود عمل نکرد . مربی پرتغالی قبلا گفته بود که هر کسی که پیش از بازیهای چمپیونزلیگ با او در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود ، در بازی بعدش فیکس می شود اما این بار زیر حرفش زد تا به نوعی یونایتد را فریب دهد . 

مربی پرتغالی ، فرگوسن را فریب داد و این بار با این که اسین در کنار او در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود ، مقابل یونایتد به بازیکن غنایی یک دقیقه هم فرصت نداد تا به نوعی سر فرگوسن شیره مالیده باشد .


خوزه مورینیو در مورد گل ول بک با کنایه به اشتباه راموس گفت :" اگر دوئل های انفرادی را ببازیم ، تمرین هیچ ارزشی ندارد . " اما برای صعود در بازی برگشت امیدوار است :" 1 درصد از اعتمادم را هم از دست نداده ام . " 
گل های دریافتی روی ارسالها :" در تصاویر تلویزیونی مشخص است که چه اتفاقی افتاد . تمرین می کنیم ، برنامه می ریزیم و برای هر کس وظایفی را تعیین می کنیم . به کلیپ حرکات حریف نگاه کنید اما اگر دوئل های فردی را ببازیم ، هیچ تمرین و برنامه ریزی جواب نمی دهد . " 
بازی :" در حال عادی توپ های کوئنت رائو باید گل می شد . آنها یک موقعیت ایجاد کردند و روی همان گل زدند ... " 
برگشت :" دوست دارم که بازی برگشت در خانه باشد . این باعث می شود که در بازی برگشت در خانه حریف به دنبال نتیجه باشی . در بازی برنابئو عقب خواهیم بود . اگر گل بزنند عقب خواهیم ماند و اگر گل بزنیم ، جلو می افتیم . " 
برتری :" شانس ما 50 درصد است . می توانیم یک گل هم در خارج از خانه بزنیم . فکر نمی کنم که یونایتد بتواند که در محوطه جریمه اش دفاع کند . ذاتش این گونه نیست . 1 درصد از امیدم را هم از دست نداده ام . " 
موقعیت ها : به اندازه کافی موقعیت داشتیم که بیش از یک گل بزنیم . مقابل تیمی بازی می کردیم که بازیکنان زیادی مقابل دروازه اش دفاع می کردند . از منچستر انتقادی ندارم . آنها کارشان را خوب انجام دادند . خیلی خوب دفاع کردند و فقط یک بار دروازه شان باز شد . آنها برای بردن بازی نکردند اما بازیکنانی داشتند که از هیچ می توانستند گل بزنند و می توانستند هم ببرند : ژابی یک موقعیت را روی خط دروازه گرفت . " 
ژابی :" با وجود مصدومیتش بایز خوبی داشت . خیلی ها در حد او هم نبودند . بین دو نیمه باید بیرون کشیده می شد اما باز هم تلاشش را کرد . مطمئنا مقابل رایو نمی توانیم از او استفاده کنیم . " 
فشار :" حس نکردم . آرام بودم و سرم را رو به بالا می گیرم . گاهی می بری و گاهی می بزی . 1-1 در چمپیونزلیگ و کوپا باعث می شود که به نظر برسد حریفان جلو هستند اما می توان نتیجه را برگرداند . "
فرگوسن :" با او صحبت کردم اما نه در مورد تاکتیک یا فوتبال . یک گفتگوی صمیمانه داشتیم . با هم رفیق هستیم و زندگی ادامه دارد . " 
نتیجه :" فقط نتیجه باقی می ماند . ما شایسته گلهای بیشتری بودیم و آنها موقعیت های خوبی داشتند . نتیجه زیاد بدی نیست . "
آینده :" نمی دانم که ماندنم بستگی به بازی اولدترافورد دارد یا نه . مهم نیست . "

 



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:59 | نویسنده : MOHAMMAD

 url.jpg

http://static1.businessinsider.com/image/511bf52369bedd704e00001a/man%20u%20gif.gif

 

نیمه اول بازی رئال و منچستر دو صحنه جنجالی داشت . به نظر می رسید که بریش آلمانی باید پنالتی جونز روی دی ماریا را می گرفت . از طرفی گل یونایتد روی صحنه ای به ثمر رسید که کرنر نبود و توپ پیش از خروج از زمین به کاگاوا خورد . 

فن پرسی نیز در دقیقه 24 می توانست اخراج بشود اما بریش به او رحم کرد و چون کارت زرد اول را داشت ، کارت قرمز به او نداد . البته راموس هم می توانست که به علت خطا روی ایوانز کارت بگیرد . در دقیقه 53 نیز بازیکنان یونایتد به خطای واران روی ول بک معترض بودند .



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:58 | نویسنده : MOHAMMAD

 


فرگوسن:
در 20 سال گذشته مربی به خوبی مورینیو ندیدم. اون لایق احترامه و شما(رسانه های اسپانیایی) اون رو نشون ندادید. اون بدون هیچ دلیلی برخی جوایز رو بدست نیاورد. من خوزه رو تحسین میکنم.
من این شانسو داشتم که دقایقی با کریستیانو صحبت کنم. به او افتخار میکنم.


تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:57 | نویسنده : MOHAMMAD

 صحبت های رونالدو بعد از بازی:

 

 

من همیشه میخوام برنده باشم، بعد گل خوشحالی نکردم اما به این معنی نیست که نمیخوام برنده باشم.
این فقط احترامی بود به تیمی که خیلی چیزا رو بهم داد.

منچستر ساختار دفاعی قوی داشت و کارو واسه ما سخت کرد

تو بازی برگشت واسه برد میریم. . .

فرگوسن در آغوش عقاب مادرید ♥ ♥ 


رونـــــالدو مغرور نیست خیلی بازی قشنگـــی بود کاش تموم نمیشـــد همه چی داشت البته ما میتونستیم ببیریم 
قشنگیا فوتبال تو این بازی زیاد بود بازم هم میگم اقای استیلی و مزدک میرزایی رونالدو بد اخلاق نیست اون هدفش خواستن و بردنـــه

کمک مالی 100,000 یورویی رونالدو به قربانیان افغان

 

کریستیانو رونالدو ، مسئول تحویل دادن چک صد هزار یورویی یوفا به کمیته بین المللی صلیب سرخ در بازی میان منچستر و رئال خواهد بود . 

علت انتخاب کریتسیانو توسط یوفا این است که این بازیکن بیشترین حضور را در تیم برتر سال کاربران یوفا با هفت حضور در طول تاریخ داشته است . این چک به مدیر منابع انسانی سازمان صلیب سرخ ، کارولین ولچ بلانتین اهدا خواهد شد که از اهدافش ، کمک به درمان قربانیان فروریزی یک معدن در افغانستان خواهد شد .



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:56 | نویسنده : MOHAMMAD

 

41 MB


تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:55 | نویسنده : MOHAMMAD

 

سلام

واقعاً‌ عالی بازی کردیم و چندین موقعیت عالی داشتیم.

به این میگن فوتبال
موقعیتای خطرناک 21 به 11 بود.
روی گلی که خوردیم تقریباً لوپز مقصر بود میتونستیم از این بهتر نتیجه بگیریم.داوری هم شاهکار بود و کمک زیادی به منچستری‌ها کرد

ولی

نگران نباشید.فقط کافیه یک گل جلو بیفتیم تو اولترافورد.اون لحظه قول میدم منچستر پشت سر هم گل میخوره.نگران نباشید!این بازی منچستر باید ۵تا میخورد!

خوب بریم سراغ عکس های بازی

 

  

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:53 | نویسنده : MOHAMMAD

 « اختصاصی بزرگترین وبلاگ هواداران رونالدو »

 

Real Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester UnitedReal Madrid - Manchester United
 


تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:52 | نویسنده : MOHAMMAD

 

به نقل از مرجع خبري رئال مادريد :

نمایش بزرگان فوتبال اروپا برنده نداشت . رئال مادرید و منچستر یونایتد ، دو غول ریشه دار و سنتی اسپانیا و انگلیس با ارائه نمایشی زیبا ، یکی از دیدنی ترین شب های تاریخ چمپیونزلیگ را پدید آوردند اما این نبرد تماشایی بی برنده بود . 
رئال مادرید نیمه اول تیم برتر میدان بود و حقش بود که به جای 1-1 با پیروزی 3-1 به رختکن برود اما در نیمه دوم شیاطین سرخ به ضد حملات روی آوردند که همین باعث شد که زهردار تر شوند که فن پرسی در دو موقعیت بدشانسی آورد که نتوانست دروازه دیگو لوپز را باز کند . 
دروازه بان گالیشیایی رئال ، انگار در نیمه اول با شماره جدیدش ، 41 خو نگرفته بود چرا که خروج ها و واکنش هایش اکثرا اشتباه بودند اما در نیمه دوم که جا افتاد ، دو سوپر واکنش روی سر کاگاوا و روی شوت فن پرسی داشت تا عملکرد ضعیفش در نیمه اول را جبران کند . 
رئال در نیمه اول کاملا تیم حاکم بر میدان بود . تیرک کوئنت رائو و پنالتی مشکوکی که روی دی ماریا گرفته نشد ، نشان می داد که رئال تیم برتر میدان است اما ول بک از تنها موقعیتش استفاده کرد تا روی اشتباه مشترک راموس و دیگو لوپز ، گل مهمی را برای فرگوسن بزند . اما این کریستیانو بود که مثل یک عقاب به هوا پرید تا دروازه تیم سابقش را باز کند و جلوی شکست را بگیرد . 
در نیمه دوم ، فرگوسن که 1-1 را کافی می دانست ، به ارائه عملکردی تدافعی و استفاده از ضد حملات روی آورد تا نتیجه را حفظ کند . در طول پانزده دقیقه آغازین نیمه دوم ، رئال به جز موقعیت کوئنت رائو که ده خیا عالی دفع کرد ، تقریبا هیچ موقعیت جدی دیگری نداشت و همین باعث شد که مورینیو تصمیم به بیرون کشیدن بنزمایی بگیرد که دوباره تبدیل به یک گربه ملوس بی آزار شده بود و یکی از بدترین بازیهایش را از زمان پیوستنش به رئال ارائه داد . 
این تغییر مثبت بود و رئال مادرید وجهه هجومی تری پیدا کرد اما یونایتد روی دو ضد حمله خطرناک نزدیک بود که دروازه رئال را باز کند که فن پرسی از دو فرصتش استفاده کافی را نبرد .ورود مودریچ ، رئال مادرید را بهتر هم کرد اما این ده خیا بود که با عملکردی مطمئن ، فرگوسن را از شکست نجات داد . 
به هر صورت کلیدی ترین نقطه کل بازی را باید گل ول بک دانست ، زمانی که مشخص شد که مورینیو نتوانسته که مشکل دو ساله رئال روی ضربات هوایی را حل کند . شاید اگر آن موقعیت به ثمر نمی رسید ، منچستر در نیمه دوم فوق تدافعی نمی شد . به هر صورت حالا کار رئال خیلی سخت است چرا که در اولدترافورد نیاز به یک پیروزی یا حداقل تساوی 2-2 دارد . 

نحوه به ثمر رسیدن گل ها :
0-1 : جایگیری اشتباه راموس و دیگو لوپز باعث شد که ول بک روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه رئال را باز کند . 
1-1 : با ارسال دی ماریا ، کریستیانو با پروازی شبیه به گلی که به بارسا در فینال کوپای 2011 زد ، با سرش ضربه ای مهار نشدنی را راهی دروازه ده خیا کرد . 

موقعیت های حساس : 
دقیقه 5 : شوت فنی کوئنت رائو به نوک انگشتان ده خیا برخورد کرد تا تیر دروازه یونایتد را به لرزه در بیاورد . 
دقیقه 23 : ضربه فنی زمینی دی ماریا توسط ده خیا راهی اوت شد . 
دقیقه 28 : کاشته کریستیانو اول به خط دفاع یونایتد خورد اما در برگشت ، شوت او با فاصله ای اندک به اوت رفت . 
دقیقه 34 : ارسال فن پرسی به طور اتفاقی به دیگو لوپز خورد تا دروازه رئال باز نشود . 
دقیقه 38 : پاس ژابی پشت ایوانس به اوزیل رسید که شوت بازیکن آلمانی را ده خیا مهار کرد . 
دقیقه 39 : پاس عالی دی ماریا به اوزیل رسید اما این بازیکن نتوانست که از موقعیت استفاده کند . 
دقیقه 46 : روی اشتباه آربلوا ، فن پرسی توپ را فرستاد اما کوئنت رائو جلوی پای ول بک توپ را زد . 
دقیقه 53 : شوت دی ماریا از بیرون محوطه جریمه با فاصله اندکی به اوت رفت . 
دقیقه 60 : ارسال دی ماریا از جناح راست به کوئنت رائو رسید که دروازه بان مادریدی با پایش ضربه مدافع پرتغالی را روی هوا زد . 
دقیقه 71 : روی اشتباه کوئنت رائو ، رونی صاحب توپ شد و توپ را به فن پرسی رساند که ضربه بازیکن هلندی پس از برخورد به دیگو لوپز به تیرک خورد . 
دقیقه 72 : فن پرسی موقعیت تک به تک را به صورتی آرام از بالای سر دیگو لوپز رد کرد که ژابی از روی خط دروازه توپ را دفع کرد . 
دقیقه 79 : رئال یک موقعیت عالی را روی پاسکاری ایجاد کرد که ضربه دی ماریا را ده خیا عالی دفع کرد . 
دقیقه 82 : ارسال اورا به گیگز رسید که بازیکن پر سن و سال ولزی نتوانست که از این موقعیت بهره ببرد . 
دقیقه 85 : ضربه کاشته کریستیانو بالای دروازه ده خیا را به لرزه در آورد . 
دقیقه 91 : کریستیانو در چند قدمی دروازه نتوانست که ضربه آخر را بزند و توپ را وارد دروازه ده خیا کند . 
دقیقه 92 : دیگو لوپز شوت زمینی فن پرسی را به شکلی فوق العاده مهار کرد . 

رئال مادرید 1-1 منچستر یونایتد : 
گلها : کریستیانو برای رئال و ول بک برای منچستر
بازیکنان رئال : دیگو لوپز ، آربلوا ، واران ، راموس ، کوئنت رائو ، خدیرا ، ژابی ، دی ماریا ، اوزیل ، رونالدو و بنزما / تعویضی ها : هیگوائین ، په په و دی ماریا
بازیکنان منچستر : ده خیا ، رافائل ، فردیناند ، ایوانز ، اورا ، ول بک ، کریک ، جونز ، کاگاوا ، رونی و فن پرسی / تعویضی ها : والنسیا و گیگز
کارت زرد ها : فن پرسی و رافائل از منچستر



تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:11 | نویسنده : MOHAMMAD

 کریستیانو :" می خواهم در بردن دهمین چمپیونزلیگ سهیم باشم "

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-613-new-wallpaper-2012-2013.jpg

سان دومین بخش از مصاحبه کریستیانو رونالدو پیش از بازی با منچستر را منتشر کرد . رونالدو در صحبت هایش گفت :" بزرگترین اتفاق فوتبالی م پیوستنم به رئال بود . نه این که از حضور در رئال لذت نبردم ، بلکه خیلی هم لذت بخش بود . اما در یونایتد همه چیز را بردم . حالا پخته ترشده ام . دیگر مثل قدیم ها بچه سال نیستم . 28 ساله شده ام و این طور نیست که اول راه باشم . در اوج دوران فوتبالم هستم . همیشه سعی کرده ام که بازیم بهتر شود . حالا نه تنها به فکر گلزنی هستم بلکه پاس گل هم می دهم . این جا فوتبال متفاوت است . تیمها متفاوت هستند . همه چیز فرق دارد . " 
وی در مورد فرگوسن گفت :" با 18 سالگی به یونایتد رفتم و با فرگوسن راه زیادی را پیش رفتم . او مرا از نظر فوتبالی به سوی پیشرفت سوق داد . برای من مثل یک مدر بود . در اولین کریسمس ، استراحتی نداشتیم اما به من اجازه داد تا سه ، چهار روز در خانه ام در پرتغال استراحت کنم . به من گفت که مشکلی نیست . می دانستم که تیم مهم است و به من نیاز دارد اما خانواده ام هم مهم بودند . "
وی افزود :" چمپیونزلیگ برای رئال خیلی مهم است . می خواهیم دهمین چمپیونزلیگ را ببریم . برای من هم خیلی جدی است . می خواهم در آن سهیم باشم . "


فرگوسن: رونالدو از زیدان و فیگو بهتر است

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Alex_Ferguson_2011.jpg

سر الکس فرگوسن بر این باور است که کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید استعداد بیشتری نسبت به زین‌الدین زیدان دارد.

فرگوسن 71ساله می‌گوید: «فلورنتینو پرس در دوران اول ریاستش در رئال مادرید تمامی کهکشان‌ها را داشت. او فیگو، زیدان، روبرتو کارلوس و رائول را داشت. اما فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام به خوبی رونالدو بودند.

زیدان بازیکنی رویایی بود، فیگو هم همین طور. اما نه به خوبی رونالدو. رونالدو تمامی رکوردها را شکسته. رکورد دی‌استفانو،پوشکاش و اوگو سانچس را. روشن است که او جایگاهی ویژه در تاریخ باشگاه دارد. 179 گل در 178 مسابقه خودش گویای همه چیز است. می‌دانستم که او پیشرفتی فوق‌العاده خواهد داشت. زمانی که ما را ترک کرد هنوز جوان بود.»

فرگوسن گفته رئال با خرید رونالدو سود کرد: «او بعد از هر جلسه تمرینی نیم‌ساعت خودش تمرین می‌کرد. این مسیر ساده‌ای است برای این که فوتبالیست کاملی شوید. هرچه بیشتر تمرین کنید بهتر می‌شوید و تمرین عادت اوست.

من به طبقه بالا (خانواده گلیزر) گفتم باید قیمت او را 175 میلیون یورو تعیین می‌کردیم واحتمالا همین مبلغ را هم به ما می‌دادند!»

او درباره امکان حضور رونالدو در منچستر گفت: «داریم درباره صدها میلیون یورو صحبت می‌کنیم. من که چنین امکانی را نمی‌بینم.»


  50 گله شدن بنزما در لالیگا

کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در لالیگا پس از سه فصل و نیم 50 گله شد که آمار چندان مناسبی برای یک مهاجم رئال نیست . 
او که در سال 2009 با 35 میلیون یورو به رئال پیوست مقابل سویا روی خط دروازه یک گل آسان را زد تا به رکورد 50 گل در لیگ برسد . او در فصل اولش فقط 8 گل در لیگ زد ، فصل بعدش 15 گل زد و رکوردش پارسال با 21 گل بود . 
امسال او کلا 6 گل در لالیگا زده که در فاصله پانزده هفته به پایان آمار چندان جالبی به نظر نمی رسد .


پنج میلیون + کاکا در ازای فرناندو
http://icons.iconarchive.com/icons/giannis-zographos/south-american-football-club/256/Gremio-icon.png

باشگاه گرمیو پورتو آلگره در برزیل با رئال در حال مذاکره است تا فرناندو را به فروش برساند . آنها می خواهند که کاکا به علاوه پنج میلیون یورو را در ازای این بازیکن دریافت کنند . 
رادیو گائوچا گزارش داد که آینده کاکا همچنان نامشخص است . این بازیکن مقابل سویا بازی خوبی داشت تا به این رسم که هر چند ماه یک بار یک بازی خوب داشته باشد ، ادامه دهد . حالا ممکن است که فرناندو ، هافبک 20 ساله که سابقه پوشیدن تیم بزرگسالان برزیل را دارد ، در این انتقال دخیل باشد .

احتمال کناره گیری سارا کاربونرو از خبرنگاری به خاطر ایکر


http://www.axgig.com/images/77166162857740985894.jpg

سارا کاربونرو ، نامزد ایکر کاسیاس و خبرنگار مدیاست ، ممکن است که شغلش را ترک کند . پس از انتشار تحریف شده حرفهایش در شبکه مکزیکی تلویزا و جنجالی که پدید آمد ، سارا در نظر دارد که به خاطر ایکر هم که شده ، خبرنگاری را کنار بگذارد . 
در حقیقت سارا نمی خواهد که حرفه اش به نامزدش صدمه بزند . حرفهایش در مورد اختلاف احتمالی در رختکن رئال باعث واکنش های متفاوتی شد تا سارا تصمیم بگیرد که برای محافظت از کاسیاس ، حرفه اش را کنار بگذارد . 
در حقیقت خبرنگاران هم به نظر می رسد که تا حدودی با او سر لج افتاده اند به طوری که آب ث ، با انتشار خبری در مورد جریمه شدنش به علت سرعت غیرمجاز در حین رانندگی ، علیه او گارد گرفته است .



تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:10 | نویسنده : MOHAMMAD

 

بهترین بازیکنان تاریخ لالیگاه از نگاه هتریک
 
 
(دی استفانو )با ۲۲ هتریک اول در تمام دوران بازیگری خود در رقابتهای لالیگاه برای رئال : 
( زارا )بازیکن اتلتیکو بیلباو با ۲۲ هتریک در رده دوم ولی با بازی بیشتر نسبت به استفانو : 
(سوارز ) با نزده هتریک در رده سوم با چهار تیم مختلف اسپانیاه :
(کریستیانو رونالدو ) با ۱۷ هتریک در رقابتهای لالیگاه در مدت سه فصل نیم : 
(مسی ) با ۱۶ هتریک در رقابتهای لالیگاه در مدت ۹ فصل نیم : 

کریس کمترین مدت بازی رو تو لالیگاه داشته ولی بیشتر از مسی هتریک داشته 
تو رقابتهای لالیگاه :

کریس در تمام رقابتها برای رئال ۲۰ هتریک داشته :
ما همچین سلطانی داریم ♥
 

کریس رونالدو در 10 بازی اول سال 2012 (9) گل زده بود.
اما حالا در 10 بازی اول سال 2013 (14) گل زده.

اگر سلطان کریس همینطور ادامه بدهد راحت رکورد 107 گل چیتالو در یک سال را میشکونه.

خــوزه در الترافورد برای آنالیز یونایتد ...

بابا خوزه جان آنالیز نمیخواد که در هر صورت سوراخن ...
منچستری های عزیز این دفترچه که دستش هست رو ببینید و بترسید و خواهشا اینقدر کری نخونید چون شکست میخورید...

2rzdo8x8qbzyv1u8j33t.gif2rzdo8x8qbzyv1u8j33t.gif2rzdo8x8qbzyv1u8j33t.gif2rzdo8x8qbzyv1u8j33t.gif2rzdo8x8qbzyv1u8j33t.gif


مادمازل هارو...


تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : MOHAMMAD

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بدو بدو روزنامه دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیر بجنبی تموم میشه ها

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

newspaper  newspaper Latest News

(روزنامه روزنامه آخرین خبر)

 


as
http://img.kiosko.net/2013/02/10/es/as.200.jpg
سوپرمن خودش را برای بازی با منچستر گرم کرد
سه گل کریستیانو ، سویا را ویران کرد
راموس :" مطمئنیم می توانیم از پس یونایتد بگذریم "

marca
http://img.kiosko.net/2013/02/10/es/marca.200.jpg
شیاطین سفید
رئال مادرید با یک کریستیانوی فوق العاده ، برتری جست و آماده بازی با منچستر شد
بازیکن پرتغالی هت تریک کرد و از خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال پیشی گرفت
بنزما گل اول را زد
هیگوائین ، فیکس شد اما اخراج شد
په په پس از یک ماه و نیم برگشت


estadio deportivo
http://img.kiosko.net/2013/02/10/es/estadiodeportivo.200.jpg
فقط تشویق کم بود
رونالدو با هت تریکی دیگر شروع خوبش در امسال را تکمیل کرد
مادورو بازی بعدی مقابل دپورتیوو را از دست می دهد
ساده انگاری خط دفاع سویا ، کار رئال را راحت کرد



تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:7 | نویسنده : MOHAMMAD

 

سلام دوستان به بدون شرح... قسمت ششم خوش اومدین


راز تيکي تاکاي ويلانوا لـــــــــو رفت

این رونالدو هستش یا فراری؟




طی مسیر 90 متری زیر 10 ثانیه!

شباهت خوشحالی رونالدو در رئال مادرید و منچستر یونایتد


این دوتا برادرن؟


از زمان پیوستن رونالدو به مادرید سه سال و نیم گذشت و در این مدت بارسا و سویا رقابت شدید و تنگاتنگی رو در زمینه گل خوردن از رونالدو داشتن و دیشب سویا موفق شد از بارسا جلو بزنه ، رونالدو دیشب 12مین گل خودش به سویا رو زد ، البته بارسا مطمئنا کم نمیاره و رکورد 10 گل خورده از رونالدو رو حتما در نیوکمپ بهبود می بخشه ، البته اینم بگم ختافه هم 11 گل از رونالدو خورده و بارسا اول باید به فکر ختافه باشه تا سویا.
این هم تیم هایی که بیشترین گل را از کریس رونالدو دریافت کردند.

سویا (12)، ختافه (11)، بارسلونا و مالاگا(10) گل

یکی از بهترین دوستای راموس خسوس ناواس هست ، دیشب چند باری با هم خوش و بش داشتن و بعد بازی هم با هم عکس گرفتن که راموس اونو در صفحه توئیترش گذاشت.



سر الکس یادت میاد؟این همون صحنه ای که خوزه با پورتو تو اولدترافورد تیمتو حذف کرد و رفت قهرمان اورپا شد!الان به جایی رسیده که مربی تیمی شده که همیشه ازش ضربه دیدی همیشه روبروش به مشکل خوردی پس آماده باش باید جلو سه تا تیم بازی کنی نه یه تیم!تیم اول رئال،تیم دوم خوزه،تیم سوم َشاگردت کریس رونالدو


تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://uploadpa.com/beta/12/335xbru9hszd04p7m4.jpg

1----- پ پ در بازی مقابل سویا برای اولین بار در سال 2013 پا به میدان گذاشت : "من خیلی سخت تلاش کردم تا به بازی من یونایتد برسم. واقعا خوشحالم و مطمئنم که تیم هم هر روز مثل من تمام تلاش خود را میکند. کریستیانو روند عالی ای داشته و ما به ادامه ی این روند امیدواریم.در مورد بازی کردنم در خط میانی فکر نکنم آزمایشی برای بازی های بعد بوده باشد تنها به خاطر ده نفره شدنمان بود .

 



http://fondosdelapremierleague.com/wp-content/uploads/images/7e/xabi-alonso-1.jpg

2----ژابی : "مورینیو واقعا خاص است و بازیکنان به او ایمان دارند و ما همه به خاطر او میجنگیم."



http://www.stretford-end.com/wp-content/uploads/2011/11/Sir-Alex-Ferguson-001.jpg

3----سر الکس : "مورینیو عاشق جنگ های روانی است و همیشه یک حقه در آستین خود دارد.او واقعا باهوش است و من ترجیح میدهم در صلح با او به مصاف رئال بروم.من بازی گرانادا را دیدم , کریستیانو یک گل بی نظیر زد ولی حیف که این گل وارد دروازه ی اشتباهی شد.کار ما خیلی سخت است زیرا آنها زیاد در برنابئو نمی بازند



تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:5 | نویسنده : MOHAMMAD

 

     

 




تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:4 | نویسنده : MOHAMMAD

 



mp4|720P|3:09|35MB

ِDirect Link | Hotfile

 




تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:2 | نویسنده : MOHAMMAD

 



MP4|720P|36MB|1:41

Direct Link | Hotfile

 

 


تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 13:43 | نویسنده : MOHAMMAD

 اختصاصی بزرگترین وبلاگ هواداران رونالدو

 

REAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAININGREAL MADRID TRAINING
 


تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 13:42 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-558-michael-essien-in-real-madrid-2012-2013.jpg

مایکل اسین ، هافبک غنایی رئال مادرید گفت که تیمش " بسیار " تلاش خواهد کرد تا بازی هفته آینده چمپیونزلیگ مقابل منچستر یونایتد را ببرد . 

اسین گفت :" چمپیونزلیگ مفهوم بسیار زیادی دارد . به عنوان یک بازیکن رویای بردنش را دارم . بیشترین تلاشم را خواهم داشت و باید دید که چه پیش خواهد آمد . " 
خوزه ماریا کایخون ، مهاجم موتریلی نیز در این مراسم حاضر بود که گفت که با توجه به " قدرت " حریف ، رئال مادرید کار مشکلی دارد اما باز هم این بازی را اسان نمی داند . " منچستر در لیگ انگلیس توانایی خود را نشان داد . می خواهیم که برنده باشیم و به مرحله بعدی برسیم . " 
آنتونیو آدان نیز گفت :" هواداران همیشه انگیزه زیادی داشته اند . تردیدی نیست که تا آخر خواهیم جنگید . امیدواریم که بعدش بتوانیم از هم لذت ببریم . " 
اسین ، کایخون ، آدان و موراتا در مراسمی برای بی وین در والدبباس حضور داشتند که 20 هوادار با 7 ملیت مختلف فرصت داشتند تا باشگاه را ببینند .



تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 13:41 | نویسنده : MOHAMMAD

 

به نقل از مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در سه ماه اخیر با مشکلات عدیده ای در خط دفاع مواجه بود . اما حالا با بازگشت په په از مصدومیت ، مربی پرتغالی بالاخره تمامی عناصر تدافعی خود را در اختیار خواهد داشت . 

در آستانه بازیهای حساس با منچستر و بارسلونا ، مربی پرتغالی همه مدافعان خود را خواهد داشت . آربلوا ، په په ، راموس و مارسلو که در آغاز فصل به عنوان بازیکنان فیکس مطرح شدند ، همه حالا سرحال شده اند . 
در این مدت ، با مصدومیت مارسلو در ترکیب اصلی کوئنت رائو قرار گرفته بود که او هم گَه گُداری محروم می شد . اسین هر از چند گاهی دفاع راست می شد و واران ، آلبیول و کاروالیو در مرکز خط دفاع بازی می کردند .



تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 13:39 | نویسنده : MOHAMMAD

 

سوپـــر گل سلطان روی سوپـــر پاس فابیـــو
حجم:  ۸.۵MG
فرمت: FLV
DOWNLOAD
 

لینک گل دیشب خدیرا با هنرنمایی اوزیل ♥
http://www.mtnfootball.com/content/khedira.jpg
 
حجم:  ۶.۵MG
فرمت: FLV
DOWNLOAD

 


تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 21:48 | نویسنده : MOHAMMAD

شروع نظر سنجی جدید.این نظر سنجی فقط یک هفته در وب فعال است



تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 21:44 | نویسنده : MOHAMMAD

 زمان نظر سنجی تمام شد.امید وارم در نظر سنجی بعدی بیشتر رای بدید

 

به نظر شما شانس رئال برای صعود به مرحله ی بعد کوپا دلری چقدر است؟

 


زیاد
5نفر=50%
----------------------------------------------
متوسط
2نفر=20%
----------------------------------------------
کم
3نفر=30%
----------------------------------------------



تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 21:43 | نویسنده : MOHAMMAD

 

http://wallpaperen.com/wp-content/uploads/2013/01/xabi-alonso-2013.jpg

 ویسنته دل بوسکه به حرف بازیکن تولوزایی کاملا اعتماد دارد . 

این بازیکن در بازی رئال و گرانادا دچار مصدومیت شد و در بازی تیم ملی اسپانیا در دوحه برابر اروگوئه حضور نیافت . 
پزشکان تیم ملی اسپانیا به حدی به حرف ژابی اعتماد داشتند که حتی از او تست پزشکی هم نگرفتند . بازیکن سن سباستینی در بازی این هفته رئال برابر سویا بعید است حضور یابد اما به منچستر می رسد .


سیلوا در برنامه های تابستانی رئال مادرید

http://e2.365dm.com/12/12/660x350/David-Silva-Manchester-City-Manchester-United_2872746.jpg

کادنا کوپه دیشب دو برنامه تابستانی پرز را رو کرد . این رادیو مدعی شد که چندین بازیکن مد نظر رئال قرار گرفته اند . رفتن مورینیو تقریبا قطعی است و رئال به این فکر می کند که خودش را بدون او تقویت می کند . 
خسه و کارواخال ، گزینه هایی هستند که قرار است به تیم اصلی ملحق شوند . دومی گزینه اصلی برای دفاع راست است . منچستر سیتی نیز یکی از اهداف فصل بعد رئال است تا با رفتن احتمالی کاکا ، رئال در کنار اوزیل یک هافبک طراح داشته باشد . البته مشکل این است که سیلوا در حال حاضر سالی 14 میلیون یورو دستمزد می گیرد .


تغییر اسم لالیگا به " لیگ بی وین(bwin) " در پایان فصل

http://www.roulette.hu/image/bwin.logo.png

بی وین ، اسپانسر فعلی رئال مادرید در پایان فصل ، اسپانسر رسمی سازمان لیگ اسپانیا خواهد شد و جای BBVA را خواهد گرفت . 
این کمپانی شرط بندی قرار است که نام خود را روی سازمان لیگ اسپانیا بگذارد .
 قرارداد رئال با این شرکت در پایان فصل به اتمام به نظر می رسد و به احتمال فراوان
 "هواپیمایی امارات (fly Emirates)  " از فصل بعد روی پیراهن رئال نقش خواهد بست .


اطلاعات کامل در مرود بازی های دوستانه امشب مادریدیمو ها
eh3h7m0gje8017g31mcn.jpg

● اسپانیا - اروگوئه 
آربلوا و راموس در ساعت 21:30
 به مصاف تیم ملی اوروگوئه میروند.
ژابی به علت مصدومیت حضور ندارد .

● پرتغال - اکوادور
 
کریستیانو و کوئنترائو در این بازی که ساعت 00:15 برگزار می شود حضور دارند 

البته کریستیانو به علت مصدومیت جزئی خود قرار است که فقط در 45 دقیقه از این بازی در تیمش میتواند حاضر باشد . 

● فرانسه - آلمان 

بازی مهم باری رئالی ها . در این بازی سه رئالی یعنی بنزما ، خدیرا و اوزیل را در ساعت 23:30 مقابل هم خواهد داشت . 

● آرژانتین - سوئد 

هیگوائین و دی ماریا نیز در ترکیب سابیا در ساعت 23 در سولنا به مصاف سوئد می روند .



● کرواسی - کره جنوبی 

این بازی در ساعت 17:30 در لندن آغاز شد که تیم ملی کرواسی با حضور لوکا مودریچ توانست 4-0 تیم ملی کره جنوبی شکست دهد 



  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ