بدون شرح...(3)
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : MOHAMMAD

 

عکس
کریس هیچ وقت مثل مسی مرده خور نیست که اون نک حمله واسته بدون زحمت گل بزنه هرچی داره از خودشه با عشق و تعصبش میاد تو دفاع شرکت میکنه و با استارت های سریع 96 متری8۰ متری که بارها ازش دیدیم گل میسازه با تمرینات سخت نه تزریق هورمون تلاش میکنه و از 35 متری گل میزنه اون خود ساخته است هرچی هست خودشه نه هورمون داره نه مرده خور هستش میاد دفاع میکنه و حمله اگه مسی مثل کریس میومد عقب دفاع کنه که چیزی ازش نمیموند اینو نوشتم پاسخی باشه به  بارسایی ها که بیخود شلوغش کردن کریس بازکنی نیست که با یه درد کوچیک بره بیمارستان برا تزریق هورمون برگرده اون با درد شدید میادو از تیم دفاع میکنه دیشبم تو یه شرایط سخت توپ به طور ناگهانی به سر کریسخورد و رفت تو گل که اصلا دید نداشت فدای یه تار موهاش اینقد نیوکمپ رو ساکت کرده اینقد با تعصب و با درد بازی کرده که هیچ وقت امثال مسی به چشم ما رئالیا نیاد تازه یادتونباشه مسی اون پاس گلش به دروگبا...

این عکس مربوط به بازی شب گذشته با گرانادا هست که وقتی سلطان کریس به رختکن میرفت یکی از هواداران خردسال رئال و سلطان میخواست تا به سلطان نزدیک شود اما نیروهای امنیتی که در آنجا بودند مانع آمدن آن پسر شدند اما سلطان کریس به نیروهای امنیتی گفت بگذارند تا او بیاید. سلطان کریس هم این پسر را در آغوش خود گرفت و از او استقبال کرد.

تفاوت دو بازیکن اینجا مشخص میشود . یک بازیکن ( سلطان کریس ) در یک بازی گل نمیزد و ناراحت است ولی با هواداران خود اینطور رفتار میکند.

اما یک بازیکن ( مسی هورمونی ) گل نمیتواند بزند و به هواداران تیم حریف خود توهین میکند و با بازیکنان حریف به دعوا و فحاشی میپردازد.

http://img.5jle.com/uploadcenter/uploads/12-2012/PIC-640-1354727656.png

فرگوســن درمورد اوزیل میگوید اوزیل این روزا مرا به فکر میندازد باید برنامه خوبی برای مهــار اوزیل و رونالدو داشته باشیـــم او علاوه بر دید عالی قدرت دریبل زنی و بازی خانی

 فوق العاده ایی ارد که او را متمایز تر از هافبک های هم پست خود کرده است.

آرزوی مسی بعد دیـــدن غظمـــت سلطان ♥♥

عشــــق است رئال مادریــــد تا قیــــامت

 

حتماً هورمونی قبل از ال‌کلاسیکو چنین فکری برای خودش کرده بود. واران هم در ال‌کلاسیکو خوب جوابش را داد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ