مورینیو :" دی ماریا الکی دنبال پزشک تیم بود!"
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 17:4 | نویسنده : MOHAMMAD

خوزه مورینیو که خشمگین به نظر می رسید ، در لوس کارمنس پس از مدتها پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود . وی پس از شکست به گرانادا گفت :" خود به خودی نبود . من مسئول هستم . " و سپس به مطبوعات به خاطر تعریف ها یا انتقاداتشان کنایه زد :" همیشه این را می گویید . وقتی می بریم یا خوب بازی می کنیم ، خود به خودی است و وقتی می بازیم ، تقصیر من است . امروز اما قرار است که این نتیجه غیر خود به خودی دانسته شود ..."
وی در مورد بازی ضعیف تیمش برابر گرانادا گفت :" نیمه اول برایم آزار دهنده بود ، فاجعه بود . در نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیت هایی برای تساوی داشتیم اما کفایت نمی کرد . " وی در مورد حریف نیز گفت :" این یک فستیوال فوتیال برای آنها بود . با مربی جدید و برخی بازیکنان جدیدشان مقابل تیمی نظیر رئال مادرید انگیزه زیادی داشتند ... می توانستیم حداقل یک گل بزنیم اما ناعادلانه است که بگوییم سه امتیاز حق ما بود . آنها گلشان را زدند و در نیمه دوم با تمام وجودشان دفاع کردند . " 
مورینیو در مورد بازیکنان گفت :" مقابل بارسلونا برخی بازیکنان 90 دقیقه بازی کردند و برخی دیگر در آن بازی حضور نداشتند یا روی نیمکت نشستند . برخی به خاطر بازی چهارشنبه خسته بودند اما نمی دانم که بقیه چرا خسته به نظر می رسیدند . " تا به عملکرد غایبان بازی با بارسا نظیر کوئنت رائو و دی ماریا کنایه بزند . 
مربی پرتغالی در مورد حرفهای سارا کاربونرو ، نامزد کاسیاس در مورد اختلاف در رختکن صحبت نکرد و با انتقاد از دی ماریا به خاطر تظاهر به مصدومیت در نیمه دوم گفت :" یک بازیکن در زمان باخت حتی اگر مصدوم است باید به تلاش برای تیمش بازی کند و وقتی مصدومیتش جدی نیست باید بازی کند . نمی شود که الکی مدام دنبال دکتر بدود . " 
وی در پایان باز هم یک انتقاد کاملا تکراری داشت : انتقاد از برنامه ریزی به سود بارسلونا :" روز چهارشنبه دو تیم بازی مشکلی با هم داشتند اما یکی شنبه بازی می کند و دیگری یکشنبه . انگار برخی تیمها هیچ کنترلی روی این برنامه ریزی ندارند ... "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ