گرانادا 1-0 رئال مادرید / قرص خواب !
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 17:3 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://media.zenfs.com/en_GB/Sports/Eurosport/947845-15610036-640-360.jpg

رئال مادرید باز هم در خارج از خانه در لالیگا باخت . آمار شمار چنین باخت های مشابهی از سوی رئال کم کم دارد از دستمان در می رود . 
وقتی که پنج ماه یک اشتباه تکرار می شود ، دیگر این یک اشتباه عادی نیست ، بلکه یک معضل است . کولیسئوم ، سانچز پیزخوان ، بنیتو ویامارین ، بالایدوس ، رینو ناوارا و .... رئال بارها و بارها در زمین تیمهای کوچک در این فصل تبدیل به یک تیم ناتوان شده است . ترکیب رئال نسبت به بازی قبلی در برنابئو ، نه تنها افت نکرده بود بلکه با خروج چند بازیکن نامطمئن ، چه بسا به شدت قوی تر شده بود اما انگار نه انگار . رئال حرفی برای گفتن نداشت . 
اگر بدون هر گونه تعصبی نگاه کنیم ، توان کیفی بازیکنان که قابل تغییر نیست ، بلکه این توان روحی و روانی آنهاست که ممکن است که دستخوش تغییر شود . مورینیو دارد از همان جایی چوب می خورد که در دو فصل اخیر ، نقطه قوتش بود : توان روانشناسی و ایجاد انگیزه برای بازیکنانش . روش های نخ نما شده ای مثل فریاد زدن سر بازیکنان ، مقصر دانستن داوران و ... دیگر جواب نمی دهند . مربی پرتغالی هر کاری که برای آماده سازی روانی تیمش می کرد را رو کرده و به نظر می رسد که دستش کاملا خالی است . شاید حالا که او این قدر از نظر آماده سازی روانی تیمش دچار مشکل شده ، بهتر باشد که روانشناسی را در کنار خودش استخدام کند تا بتواند که به بازیکنان بفهماند که بازی کردن در رئال شوخی نیست ، وقتی در رئال بازی می کنی ، به عشق هواداران میلیونی خود هم که شده ، باید جنگید و جنگید . 
جدا از آن ، مربی پرتغالی از نظر فنی هم به نظر می رسد که به بن بست خورده است . مودریچ 40 میلیونی ، در شب نبود اوزیل ، ضعیف تر از حد متوسط عمل می کند تا کسی نفهمد که چرا سه ماه در تابستان ، وقت سران رئال صرف خرید او شده است . یعنی شش ماه برای هماهنگی با یک لیگ جدید کافی نیست ؟ عجیب تر از آن این که مورینیو چگونه این ریسک را به جان خریده که آربلوای نامطمئن را به عنوان یار فیکس در سمت راست داشته باشد ؟ بازیکنی که بی تردید روی کرنری که منجر به گل گرانادا شد ، نشان داد که بود و نبودش در زمین نه تنها فرقی نمی کند ، بلکه بودنش به رئال ضرر می رساند و چه بسا رئال ده نفره و بی آربلوا ، بهتر هم بازی کند . 
بازی در نیمه اول بدون هیچ موقعیت جدی روی دروازه طرفین ایجاد شد . مدافعان رئال و دیگو لوپز تقریبا وظایفشان را به خوبی انجام دادند اما در نبود اوزیل ، خط حمله رئال کاملا می لنگید . بدون هیچ گونه خلاقیتی ، رئال حتی یک موقعیت جدی هم روی دروازه حریف ایجاد نکرد . از طرفی دیگر گرانادا روی کرنر که با ساییده شدن توپ به دروازه کریستیانو وارد دروازه رئال شد ، توانست که تیم پیروز میدان شود تا خیمه زدنش در یک سوم تدافعی خودی ، شدیدتر شود . 
اما آقای به ظاهر خاص ، باز هم تعویض هایی ناموفق در نیمه دوم داشت . بنزما و کایخون جای هیگوائین و خدیرا را گرفتند ، تعویض هایی که مشخص نبود که چرا انجام می شوند چرا که مهاجم فرانسوی با از دست دادن یک موقعیت دروازه خالی در دقایق پایانی نشان داد که فرقی نمی کرد که به زمین وارد می شد یا نه چرا که او به رسم " گل نزدن " بودنش در لالیگا می خواهد ادامه دهد . کایخون نیز چیزی بیش از بازی افتضاحش مقابل بارسلونا نشان نداد . کریستیانو بی حال تر از همیشه بود و دی ماریا دوباره به روزهای وحشتناکش برگشته بود و جای خالی فوق ستاره ای نظیر اوزیل بیش از همیشه حس می شد . تعویض مارسلو با کوئنت رائو نیز هیچ چیز را عوض نکرد . 
به هر صورت انتظار می رود که فاصله با صدر جدول لالیگا دوباره به 18 برگردد . مسلما این وضع خوشایند نیست و رئالی ها اصلا خوششان نمی آید که تیمشان را در این وضعیت فلاکت بار ببینند که روی دروازه تیم قعر جدولی گرانادا به سختی موقعیت ایجاد می کند و بازی خواب آوری ارائه می دهد . مسلما مورینیو باید هر چه زودتر تدبیری بیاندیشد .


 

 

نمرات بازیکنان در برابر گرانادا

دیگو لوپز 6 : کاری برای انجام دادن نداشت هر چند که آرام و مطمئن ظاهر شد . روی گل تقریبا نمی شود گفت که کاری از دستش بر می آمد . 

آربلوا 7 : بازیکن سالامانکایی سعی کرد که بهتر از حد معمولش باشد . کاری برای انجام دادن نداشت اما وظایفش را انجام داد .

راموس 7 : در مورد این شکست نمی شود خط دفاع را مقصر دانست . او هم وظایفش را انجام داد.

واران 7 : بازیکن فرانسوی در سطح خوبی بود . او همچنان مطمئن و خوب است . 

کوئنت رائو 6 : بر خلاف چند بازی اخیر به ندرت در حملات نقش داشت و با مارسلو تعویض شد . 

خدیرا 4 : بازی خوبی نداشت و نسبت به بازیهای قبلی افت کرده بود تا تعویض شود . 

ژابی 6 : بازی قابل قبولی داشت هر چند که خلاقیت هجومی خوبی نداشت و تنها بود . 

دی ماریا 3 : ضعیف به نظر می رسید . تقریبا هیچ چیز از خودش نشان نداد . 

مودریچ 4 : پاسه اعتماد مورینیو را نداد و در غیاب اوزیل نتوانست که چیزی از خود ارائه دهد . 

کریستیانو 5 : گل به خودی زد . مسلما او هم مثل هر کسی حق اشتباه دارد اما باید باعث شد که استرس در او ایجاد شود و نتواند که بازی خوبی ارائه دهد . 

هیگوائین 5 : در طول نیمه اول به ندرت توپ به او رسید و او هم کاری نکرد . 

مارسلو 5 : روی فرم به نظر نمی رسد و نمی تواند که قابل اعتماد باشد . 

کایخون 6 : پر تلاش بود اما کافی نبود . در نیمه دوم خطرناک ترین عنصر هجومی تیم بود . 

بنزما 3 : دروازه خالی را نزد تا یک امتیاز کلیدی را از رئال بگیرد . عملکردش جالب نبود .

 


 

تیر روزنامه های آس و مارکا

 

تیتر روزنامه های آس و مارکا
as
http://img.kiosko.net/2013/02/03/es/as.200.jpg
باخت رئال در جنوب
چهارمین شکست فصل رئال در آندلوس
مورینیو :" برخی بازیکنان خسته بودند چرا که 90 دقیقه چهارشنبه بازی کرده بودند و برخی دیگر مقابل بارسا بازی نکرده بودند و طبیعتا خسته هم نبودند "

Marca
http://img.kiosko.net/2013/02/03/es/marca.200.jpg
بی سابقه
رئال در گرانادا با اولین گل به خودی رونالدو در کل دوران فوتبالش باخت
کریستیانویی که دفعات دیگر ناجی و لیدر تیم می شد ، دروازه دیگو لوپز را روی یک کرنر باز کرد
هشتمین شکست فصل تیم ، چهارمی در آندلوس
آلکاراز ، یک بازی جدی و مطمئن را ارائه داد
مورینیو :" خستگی توجیه نیست چون که برخی از بازیکنان اصلا چهارشنبه بازی نکرده بودند "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ