کدام اخلاق؟ کدام کشک؟
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 17:1 | نویسنده : MOHAMMAD

 اگر قبل از شروع فصل به من می گفتند که رئال قرار است که بدون باخت به بارسا فصل را به اتمام برساند و هیچ جامی نبرد ، کاملا راضی بودم ، به خصوص آن که یکی از این تساوی ها در نیوکمپ و با زدن یک توپ به تیرک باشد و دیگری با ناتوان ترین رئال تاریخ !
11-13-15-18 ، ... فاصله در لالیگا هر چقدر که می خواهد باشد ، باشد خب چه فرقی دارد ؟ بردن لالیگا بدون بردن الکلاسیکو ، به سان کشف صندوق گنج و ندانستن رمز قفل و ناتوانی در گشودن آن است ، چه بسا که جفتشان کار مهمی شمرده می شوند اما در اصل به اندازه پشیزی ارزش ندارند . 
حقیقت این که در تقویمم ، یازده بهمن 1391 را به عنوان یکی از افتخار آمیز ترین و شیرین ترین شبهای دوران فوتبالم رقم زدم . شبی که بارسلونا در مقابل ضعیف ترین رئال پنج سال اخیر هم نتوانست پیروز شود ، شبی که امپراطوری پوشالی آبی و اناری ها رنگ باخت و سپید باغیرت ، در بدترین شرایطش هم رنگ حریفش را به قهوه ای تغییر داد . 
کاسیاس ، راموس ، په په ، کوئنت رائو ، دی ماریا ! رئال مادرید پنج عنصر اصلی خود را نداشت ، نه آربلوا یا خدیرا که قابل جایگزینی هستند ، بلکه پنج عنصری که در هر تیم دیگری جز رئال و بارسا باشند ، ستاره اصلی آن تیم به شمار خواهند رفت ! انصافا هم نبردن این رئال خیلی درد دارد ...! بهشان حق بدهید ...!
ببینید چقدر درد داشته که مسی ، کسی که نقاب خوبی ، پاکدامنی ، رستگاری و نعوذبالله پیامبری (!!) به صورت زده تا هر طور که شده ، با نیرنگ و دورویی جوایزی را دریافت کند که به هیکلش زار می زنند، ناچار می شود که نقاب از چهره کثیفش برداشته ، دم ماشین آربلوا منتظر بماند و به او فحاشی کند ، آخ آخ آخ ، بوی سوختگی راه افتاد ...!
این که کسی که به ناحق به عنوان بهترین بازیکن تاریخ معرفی می شود ، در 90 دقیقه نتواند از سد واران 19 ساله و کاروالیوی 34 ساله (که در تابستان در لیست مازاد رئال بود) ، آربلوا در پست دفاع چپ (بازیکنی که حتی حضور در پست تخصصی اش هم برایش زیادی است ، چه برسد به چپ!) و اسین در پست دفاع راست (چه بگویم؟!!) بگذرد و حتی یک موقعیت جدی علیه رئال ایجاد کند ، حسابی سوزناک است . باز کریستیانو هم موقعیت ایجاد کرد و هم شوت به چارچوب زد ، آقای بادکنک چه ؟ مگر نه این است که اگر رسانه ها او را این گونه باد نمی کردند ، امر به او مشتبه نمی شد که حق دارد به کمک مربی رئال و آربلوا توهین کند ؟!!
گفتم رسانه ، یاد چیزی افتادم . فکر می کنید اگر کریستیانو به تدارکاتچی بارسلونا می گفت "تو " ، چه بر سر رئال می امد ؟ همین مطبوعات بارسلونا کاری نمی کردند که سران رئال ناچار به گرفتن عذرخواهی کتبی و رسمی از بازیکن پرتغالی شوند ؟ پس چرا آس و مارکا به سادگی در قبال این موضوع سکوت می کنند ؟ وقتی که رسانه های خودی این گونه بیخودی حرکت می کنند ، چه توقعی باید داشت از تلویزیون ضدملی خودمان و رسانه های داخلی ؟ وقتی این خبر با این بازتاب کم در داخل کشور ایران منتشر می شود ، قابل پیش بینی است که شیرین عقل هایی نظیر حمید استیلی که عکس گرفتن با گالیانی برایش افتخار است بگویند که مسی به خاطر " اخلاق " خود بهترین است . اصلا کدام اخلاق ؟ از آب دهان ریختنش به هواداران رئال بگویم یا شوت کردنش به سمت سکوها؟ نکند در دهات آقای " اواخواهر " به این ها می گویند اخلاق ؟
بگذریم ، دغدغه های من این ها نبود اما گفتنش هم برایم ضروری بود . آقایی که با شانتاژ رسانه ای طرفدار ظاهر ریاکار امثال مسی و گواردیولا شدی ، آرزوی رفتن مورینیو را به گور خواهی برد ، رئال مورینیو به خیبر خرم آباد هم ببازد ، با تیم نونهالانش (مثل واران 19 ساله) هم تو را قورت می دهد . کریستیانو اگر در همه بازیها گل به خودی بزند ، باز هم برای پینتو و والدس یک دسته گل کنار گذاشته است ، خیالتان تخت !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ