کریستیانو و زدن هفت گل در شش الکلاسیکوی قبلی
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:55 | نویسنده : MOHAMMAD

 مسی و کریستیانو دو غول فوتبال اسپانیا هستند

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد (البته مسی بچه غوله) تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

   

 که در بارسا و رئال توپ می زنند .

 

 

http://www.soccerpic.net/wp-content/uploads/2011/05/cristiano-ronaldo-wallpaper-18.jpg

 

بازیکن آرژانتینی یکی از بهترین گلزنان تاریخ در الکلاسیکوست و بازیکن پرتغالی نیز آمار فوق العاده ای در بازیهای اخیر به ثبت رسانده است . 
مسی شمار بازیهای بیشتری نسبت به کریستیانو داشته که در 22 الکلاسیکو 17 گل زده است . او فقط یک گل تا دی استفانو به عنوان آقای گل تاریخ بازیهای رئال - بارسا فاصله دارد . مسی در دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ دو گل زد و در لالگیا نیز دبل کرد تا از رائول 15 گله پیشی بگیرد . او حالا در یک قدمی دی استفانوست . 
اسطوره رئال در 24 بازی لیگ ، 14 گل در الکلاسیکوها به ثمر رسانده بود . اولین گلش در الکلاسیکوها در سال 1953 بود و آخری در سال 1963 . در جام باشگاه های اروپا در الکلاسیکوها دو گل زد و در کوپا جنرالیسمو نیز دو گل دیگر زد. 

کریستیانو نیز رکورد فوق العاده ای دارد . در شش الکلاسیکوی اخیر هفت گل زده است . در بازی اخیر در لالیگا دبل کرد ، در هر دو بازی سوپرکاپ گلزنی کرد ، قبل از آن در پیروزی 1-2 در نیوکمپ گل زد . وی در بازی های کوپا درمرحله یک چهارم نهایی بارسا دو گل زده بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ