تمرکز رئالی ها روی اولدترافورد
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 17:21 | نویسنده : MOHAMMAD

 با این که هنوز الکلاسیکوی شنبه باقی مانده است ، کسی در رختکن رئال توجه چندانی به لیگ ندارد .

 

http://cristianoronaldofan.net/wp-content/themes/journey/timthumb.php?src=%2Fblogs.dir%2F7%2Ffiles%2F2012%2F12%2Fuefa_champions_league.jpg&q=90&w=640&h=350&zc=1

 

در حقیقت پس از بازی اکثر بازیکنان با انگیزه در مورد بازی اولدترافورد در روز سه شنبه صحبت کردند . حالا که لالیگا دور تر شده و رئال در کوپا نیز ماموریتش را انجام داده است ، فقط چمپیونزلیگ است که می تواند تیم مورینیو را به وجد بیاورد . 
امیلیو بوتراگوئنو پس از بازی اولین کسی بود که در این باره صحبت کرد :" امیدواریم که این شروع یک روند مثبت باشد چرا که حالا بازیهای حساسی برایمان در پیش هستند . یک هفته دیگر باید در اولدترافورد بازی کنیم . این بازی کلیدی ما در این فصل است و نباید در موردش تردیدی به دلمان راه بدهیم . " 
کاسیاس هم که به جای کادر فنی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرده بود در مورد روحیه تیم گفت :" در بازی با منچستر با همین ایده بازی می کنیم . بازی در زمین هایی نظیر اولدترافورد را دوست داریم . در لالیگا وضعیت مشکل شده است و نمی توانیم به صد در صد خواسته مان برسیم . اما در کوپا و چمپیونزلیگ دو چالش پیش روی ماست . در هر صورت در لالیگا باید به تلاش برای کاهش فاصله با صدرنشین ادامه دهیم . " 
سرجیو راموس ، کاپیتان دوم تیم نیز گفت :" پیروزی در نیوکمپ هیچ نتیجه ای برای بازی با منچستر در بر ندارد اما برای تیم خوب است . " 
جالب این که الکس فرگوسن ، مربی منچستر نیز یروز خودش را به بارسلونا رسانده بود تا آتش بازی رئال را ببیند . کریستیانو اما در مورد بازی لیگ گفت :" غلبه بر بارسا همیشه یک انگیزه است . لالیگا برای ما کم اهمیت شده است چرا که امتیازات زیادی را از دست دادیم . حالا باید روی کوپا و چمپیونزلیگ بیشتر تمرکز کنیم . حقیقت این که انتظار چنین بازی را در تیوکمپ نداشتم اما تیم خیلی خوب بود . حالا باید به منچستربرویم اما مسلما این بازی به ما انگیزه زیادی داد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ