اتلتیکو 3-1 رئال در فینال های کوپا
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:45 | نویسنده : MOHAMMAD

 

اتلتیکو مادرید به فینال کوپا دل ری رسید تا حریف رئال شود . تیم سیمئونه پس از پیروزی 2-1 در کالدرون در پیزخوان نیز با تساوی 2-2 صعودش را قطعی کرد . آنها با گلهای دیگو کاستا و فالکائو پیش افتادند اما خسوس ناواس و راکیتیچ گلهای سویا را به ثمر رساندند . 

این طور که به نظر می رسد فینال میان رئال و اتلتیکو در استادیوم ویسنته کالدرون برگزار می شود . آخرین بازی دو تیم در فینال کوپا در برنابئو برگزار شد هر چند که اگر دو باشگاه به توافق برسند ، گزینه هایی نظیر نیوکمپ و سن مامس هم می توانند مد نظر رئال باشند . 
البته در حال حاضر زمان بازی مشخص نیست . زمان فعلی 28 اردیبهشت تعیین شده اما شبکه TVE اعلام کرده که در آن زمان باید مسابقات یورو ویژن را پخش کند و بهتر است که بازی به روزهای 27 یا 29 اردیبهشت موکول شود . 
این چهارمین تقابل رئال و اتلتیکو در فینال کوپاست . در حال حاضر آمار به سود اتلتیکوست که در سه فینال پیروز شده و رئال نیز فقط یک بار در سال 1975 و در ضربات پنالتی ، اتلتیکو را در فینال شکست داده است . 
در سالهای 1960 و 1961 ، اتلتیکو با ستارگانی نظیر پیرو و کویار به مربیگری ویالونگا ، رئالی را در دو فینال کوپا شکست داد که دی استفانو ، پوشکاش و خنتو را در اختیار داشت . در فینال 1960 در برنابئو ، کویار ، جونز و پیرو گل پوشکاش را برگردادند تا اتلتیکو 3-1 برنده باشد. سال بعدش دبل پیرو و گل دیگری از مندونچا باعث شد که گل پوشکاش بی تاثیر بماند تا نتیجه سال قبلش تکرار شود . 
فینال آخر در سال 1992 در برنابئو بود . شوستر در دقیقه 6 یک ضربه کاشته تماشایی به ثمر رساند و اتلتیکو را پیش انداخت . در دقیقه 28 پائولو فوتره زننده گل بعدی بود . 
فینال سال 1975 با تساوی 0-0 در وقت قانونی همراه شد . رئال مادرید با بازیکنانی نیر سانتیانا ، پیری و دل بوسکه در استادیوم کالدرون در ضربات پنالتی پیروز شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ