آقایی رونالدو برای مسی در بازی رو در رو
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 10:43 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-630-real-madrid-main-star-in-2013.jpg

 

کریستیانو رونالدو در نیوکمپ به روند فوق العاده اش در سال 2013 ادامه داد . پس از دبل مقابل بارسلونا او به رکورد 15 گل در سال جدید رسید و بدین ترتیب از مسی در دوئل های مستقیم میان رئال و بارسا پیش افتاد . کریستیانو 12 گل در تقابل هایش با مسی زده و بازیکن آرژانتینی یازده تا . پیش از آمدن رونالدو به رئال هم مسی شش گل وارد دروازه کهکشانی ها کرده بود . 

رونالدو تا مدتها در نیوکمپ دچار طلسم بود . با یونایتد یک پنالتی را در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ در این زمین خراب کرد و سال بعدش با پلگرینی دو شکست 2-0 و 1-0 را مقابل بارسا تجربه کرد . مسی اما از سال 2004 بازیهایش را با رئال شروع کرد . او در حال حاضر فقط یک گل تا برابری کردن با دی استفانو به عنوان بهترین گلزن تاریخ الکلاسیکو ها فاصله دارد . اسطوره رئال 18 گل زده بود و مسی 17 گل به ثمر رسانده است . 
کریستیانو فصل بعدش بالاخره طلسمش مقابل بارسا را شکست . در بازی لیگ در دور برگشت در برنابئو بود که با ضربه پنالتی ، گل رئال را به ثمر رساند . اولین ضربه بزرگ کریستیانو به بارسا چهار روز بعدش در فینال کوپا در مستایا بود تا پس از نزدیک به دو دهه ، رئال را به قهرمانی جام حذفی برساند . مسی اما در دو بازی بعدش جبران کرد و نقش موثری در صعود تیمش به فینال چمپیونزلیگ ایفا کرد . 
فصل قبل ، کریستیانو در سوپرکاپ و کوپا به بارسلونا گل زد . در هر دو مورد بارسلونا در مجموع دو بازی پیروز شد . مسی در سوپرکاپ سه گل زد . اما در لالیگا ، کریستیانو درخشید . در نیوکمپ ، ستاره پرتغالی گلی را زد که با 32ومین قهرمانی در لیگ همراه بود . 
مسی در لالیگا به رئال گل نزد اما در سوپرکاپ بعدش موفق به گلزنی شد . کریستیانو در دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ دو گل زد . در الکلاسیکوی نیوکمپ در همین فصل هر دویشان دبل کردند . جالب این که 8 تا از 12 گل کریستیانو به بارسا در نیوکمپ بوده است . 
دیشب رونالدو در مقابل حریف مستقیمش کاملا پیش افتاد . در شبی که مسی محو بود ، رونالدو دبل کرد تا عظمت خود را به فوتبال دنیا نشان دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ