اخبار جدید
تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, | 19:21 | نویسنده : MOHAMMAD

 

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-533-gonzalo-higuain-effort-to-strike-the-ball-during-real-madrid-pre-season-in-2012-2013.jpg

مارکا نوشت : هیگوائین در نیوکمپ فیکس می شود

هیگوائین در نیوکمپ فیکس می شود . نه تنها به خاطر گلزنی در ریازور ، بلکه به این خاطر که اعتماد به نفسش کاملا بیشتر است و در هفته گذشته نیز با تعصب و تعهد تمرین کرده تا نشان دهد که کاملا آماده بازی کردن است . 
ال پیپیتا قید یکی از روزهای تمریناتش را زد ، از دوشنبه به تمرینات اضافه شد و با جدیت به کارش ادامه داد . در این مدت تلاشش مورینیو و روی فاریا را راضی کرد و عملکردش در ریازور باعث شد که تردیدها از بین بروند . 
پس از گلی که موراتا به رایو زد ، ابهامات زیادی در این باره وجود داشت که شنبه فیکس می شود اما مورینیو به ال پیپیتا اعتماد کرد تا نشان دهد که مهاجم آرژانتینی را قبول دارد . حالا مورینیو می خواهد او را یار فیکس تیمش در نیوکمپ کند . مربی پرتغالی می خواهد که او را از نظر ذهنی کاملا آماده کند . 
اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد ، هیگوائین در نیوکمپ فیکس می شود . ال پیپیتا شنبه در ریازور در حالی بازی کرد که یک سرماخوردگی جزئی داشت و حالا فقط در صورتی هیگوائین در مقابل بارسا فیکس نمی شود که این سرماخوردگی شدت پیدا کند . 
هیگوائین در ریازور مثل باقی تیم در نیمه اول آماده نبود اما باز هم سعی می کرد که فضاسازی کند و موقعیت برای خودش به وجود بیاورد . هیگوائین دیروز با تیم اصلی ها تمرین کرد . مورینیو به کاپیتان چهارم تیمش اعتماد ویژه ای دارد و به همین خاطر در طول تمرینات با او شوخی می کند .
از طرفی هیگوائین مورد اعتماد پرز هم هست . ال پیپیتا روز جمعه در مراسمی برای نیوآ شرکت کرد که مدیر رئال در صحبت حضوری از او تشکر کرد و به او روحیه داد .


http://www.manadotimes.com/home/wp-content/uploads/2012/11/Cistiano-Ronaldo-and-Xabi-Alonso..jpg

کریستیانو و ژابی در خطر از دست دادن فینال احتمالی کوپا

شش بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا در خطر محرومیت از فینال کوپا بسر می برند . هر کدام از این شش نفر اگر در الکلاسیکوی فردا کارت بگیرند ، فینال میان برنده سویا و اتلتیکو را از دست می دهند : کریستیانو ، ژابی و کاروالیو از تیم مورینیو و آلوس ، فابرگاس و ماسکرانو از تیم رورا . 
بارسلونا در بازی رفت به شدت تلاش کرد که با کارت زرد گرفتن کریستیانو او را از بازی برگشت محروم کند که داور هیچ اعتنایی به آنها نکرد .


http://www.tarafdari.com/uploads/news/7814e32f25e7eee0ba7b04b28703f321ad220565.jpg?v=17

رئال در فکر خرید ایسکو در تابستان

آینده ایسکو روی هواست . با وجود اعلام توافق این بازیکن با مالاگا ، شایعات در مورد پیوستنش به باشگاه های بزرگ ادامه دارد . در حقیقت رئال مادرید یکی از جدی ترین مشتریان این بازیکن است . 
توتومرکاتو گزارش داده که رئال مادرید در فکر خرید پسر طلایی فوتبال جهان و بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان در تابستان آینده خواهد بود و در نظر دارد که او را به خدمت بگیرد .


http://e1.365dm.com/12/11/504x378/Mesut-Ozil-Real-madrid-2012_2862489.jpg

تشکر اوزیل از 9 میلیون هوادارش در ف ی س ب و ک

مسعود اوزیل محبوبیت خاصی در شبکه های اجتماعی دارد . بازیکن آلمانی اخیرا از 9 میلیون هوادارش در فیکس بوک تشکر کرد . در حقیقت این بازیکن از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر ترکیب است و شمار زیادی هوادار در شبکه های اجتماعی دارد . 
اوزیل با پیغامی به زبان های ترکی ، آلمانی و انگلیسی از 9 میلیون هوادارش در ف ی س ب و ک به خاطر حمایتی که از او می کنند ، تشکر کرد .



http://euro.mediotiempo.com/media/2012/01/11/alfredo-di-stefano.jpg

دی استفانو :" رئال مادرید هم در کوپا و هم در چمپیونزلیگ صعود می کند "


آلفردو دی استفانو ، مدیر افتخاری رئال مادرید روز دوشنبه گفت که بازی کوپا در مرحله نیمه نهایی میان رئال و بارسا یک بازی " بسیار مشکل " خواهد بود اما انتظار صعود رئال را دارد . 
دی استفانو در مراسم معارفه لیگ فوتسال گفت :" بازی خیلی مشکلی است اما رئال مادرید صعود می کند . شهامت پیش بینی ندارم چرا که در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد . اما عزم بردن خیلیم هم است . باید دید که چه می شود . مشکل اما محتمل است . " 
وی در این باره که به نظرش کدام بازیکن نقشی کلیدی را در این بازخ واهند داشت ، گفت که گزینه خاصی مد نظرش ندارد اما " هر کسی " می تواند نقش مهمی داشته باشد . وی در مورد مقایسه کریستیانو و مسی گفت :" همه چیز درون زمین مشخص م شود . نمی شود گفت کدام بهتر عمل خواهند کرد . بازیکنان رئال همه تلاششان را خواهند داشت . " 
وی د رمورد بازی با یونایتد هم گفت :" طبیعتا فکر می کنم که رئال می تواند صعود کند . رئال مادرید و یونایتد تیمهای همیشه مدعی در کشورهایشان بوده اند . بازی مشکلی خواهد بود اما امیدوارم بازیکنان به دنبال پیروزی باشند . می خواهیم برنده باشیم . " 
دی استفانو در مورد الکلاسیکوی لیگ گفت که با وجود تفاوت امتیازات دو تیم ، "رئال مادرید همیشه برای بردن بازی می کند . رئال باید همه بازیهایش را ببرد و به شرایط کاری نداشته باشد . "


http://axgig.com/images/64587418495077469217.gif

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ