مارسلو: مشخص نیست مقابل بارسا در ترکیب اصلی باشم
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 15:3 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-563-marcelo-holding-the-ball-before-making-a-throw-in-for-real-madrid-in-2012-2013.jpg

 

مارسلو، مدافع چپ رئال، معتقد است که در فرم خوبی قرار دارد اما تاکید کرد که این به معنای قرار داشتن در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار سه شنبه شب مقابل بارسا نیست.

این مدافع برزیلی که در دیدار شب گذشته رئال مقابل لاکرونیا، 57 دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به سامی خدیرا داد، نسبت به ادامه فصل برای خود و تیمش خوش بین است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در فرم خوبی قرار دارم و احساس مثبتی دارم. اما انتخای اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی، برعهده من نیست.

ما باید در هر دیدار برای پیروزی بازی کنیم. این احساس خوبی به ما می دهد. احساس می کنیم که می توانیم به موفقیت برسیم."

رئال در حال حاضر با 16 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا، در رتبه سوم لالیگا قرار دارد اما مارسلو معتقد است که می توانند با قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ، این ناکامی را جبران کنند.

" پیروزی مقابل دپور روحیه ما را برای دیدارهای دشوار پیش رو افزایش داد.ما باید هر زمان تنها روی یک دیدار تمرکز کنیم. نمی توانیم همزمان به چند دیدار فکر کنیم. البته تا زمانی که روی کاغذ شانس داشته باشیم، برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد."

رئال در حال حاضر با 52 امتیاز از 25 باز، در رتبه سوم لالیگا قرار دارد و سن شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ با بارسا روبرو خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ