افزایش شانس های کاکا برای فیکس شدن در اولدترافورد
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 16:12 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://football-wallpaper.org/wp-content/uploads/2012/05/ricardo-kaka-cool-wallpaper.jpg

کاکا یک بار سابقه فتح اولدترافورد را دارد . 24 آوریل 2007 در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود ، سالی که میلان قهرمان اروپا شد . میلان باید هر طور شده به فینال چمپیونزلیگ می رسید که با درخشش کاکا رسید . 

در فاصله دو هفته تا بازی رئال و منچستر ، بی تردید کاکا به یاد آن روزها می افتد ، سالی که درخشش با میلان نقش مهمی در رسیدنش به توپ طلا بالاتر از کریستیانو و مسی داشت . کاکا در آن بازی شب عجیبی داشت . کریستیانو رونالدو در ابتدا گل زد اما بازیکن برزیلی در یک حرکت شگفت انگیز ، اوشی ، وس براون و هاینزه را جا گذاشت . میلان با گل رونی 3-2 باخت اما به فینال رسید و کاکا ، تمجید دنیا را بر انگیخت . 
حالا شانس های کاکا برای فیکس شدن برای رئال در اولدترافورد رو به افزایش است . او مقابل رایو در فرم خوبی بود . بازیکن برزیلی از سال 2009 که به رئال پیوست در پی مسائلی نظیر مصدومیت ، تنبلی ، کنایه های مورینیو و شایعات در مورد بازگشتش به میالن ، هرگز در سطح خوبی حاضر نشد . او فراز و نشیب زیادی داشته است ، امسال در 15 بازی حاضر بوده که دو گل هم زده است . 
کاکا در تابستان در یک قدمی ترک رئال بود اما در زمستان و پس از اخراج تاسف بارش در رینو ناوارو ، در یک قدمی جدایی از رئال قرار گرفت . میلان می خواست او را به خدمت بگیرد اما رئال راضی نبود که این بازیکن را رایگان بفروشد . 
کاکا از نظر بدنی بهتر شده و از طرفی می تواند در بازی در اولدترافورد که بی تردید نبردی باز خواهد بود ، در زمین باشد . عملکرد دی ماریا در این فصل چنگی به دل نمی زده و همین باعث می شود که شانس های بازیکن برزیلی افزایش یابد . بدین ترتیب مورینیو می تواند که با حضور بازیکنان خلاقی نظیر کریستیانو ، اوزیل و کاکا ، خط دفاع منچستر را به هم بریزد . 
رئال مادرید سه شنبه ، هشتم اسفند در نیوکمپ بازی می کند . رئال مادرید باید آماده بازی برگشت نیمه نهایی کوپا شود و کاکا می تواند نشان دهد که روبراه است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ