اخبار جدید
تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 15:11 | نویسنده : MOHAMMAD

 کریستیانو :" می خواهم در بردن دهمین چمپیونزلیگ سهیم باشم "

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-613-new-wallpaper-2012-2013.jpg

سان دومین بخش از مصاحبه کریستیانو رونالدو پیش از بازی با منچستر را منتشر کرد . رونالدو در صحبت هایش گفت :" بزرگترین اتفاق فوتبالی م پیوستنم به رئال بود . نه این که از حضور در رئال لذت نبردم ، بلکه خیلی هم لذت بخش بود . اما در یونایتد همه چیز را بردم . حالا پخته ترشده ام . دیگر مثل قدیم ها بچه سال نیستم . 28 ساله شده ام و این طور نیست که اول راه باشم . در اوج دوران فوتبالم هستم . همیشه سعی کرده ام که بازیم بهتر شود . حالا نه تنها به فکر گلزنی هستم بلکه پاس گل هم می دهم . این جا فوتبال متفاوت است . تیمها متفاوت هستند . همه چیز فرق دارد . " 
وی در مورد فرگوسن گفت :" با 18 سالگی به یونایتد رفتم و با فرگوسن راه زیادی را پیش رفتم . او مرا از نظر فوتبالی به سوی پیشرفت سوق داد . برای من مثل یک مدر بود . در اولین کریسمس ، استراحتی نداشتیم اما به من اجازه داد تا سه ، چهار روز در خانه ام در پرتغال استراحت کنم . به من گفت که مشکلی نیست . می دانستم که تیم مهم است و به من نیاز دارد اما خانواده ام هم مهم بودند . "
وی افزود :" چمپیونزلیگ برای رئال خیلی مهم است . می خواهیم دهمین چمپیونزلیگ را ببریم . برای من هم خیلی جدی است . می خواهم در آن سهیم باشم . "


فرگوسن: رونالدو از زیدان و فیگو بهتر است

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Alex_Ferguson_2011.jpg

سر الکس فرگوسن بر این باور است که کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید استعداد بیشتری نسبت به زین‌الدین زیدان دارد.

فرگوسن 71ساله می‌گوید: «فلورنتینو پرس در دوران اول ریاستش در رئال مادرید تمامی کهکشان‌ها را داشت. او فیگو، زیدان، روبرتو کارلوس و رائول را داشت. اما فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام به خوبی رونالدو بودند.

زیدان بازیکنی رویایی بود، فیگو هم همین طور. اما نه به خوبی رونالدو. رونالدو تمامی رکوردها را شکسته. رکورد دی‌استفانو،پوشکاش و اوگو سانچس را. روشن است که او جایگاهی ویژه در تاریخ باشگاه دارد. 179 گل در 178 مسابقه خودش گویای همه چیز است. می‌دانستم که او پیشرفتی فوق‌العاده خواهد داشت. زمانی که ما را ترک کرد هنوز جوان بود.»

فرگوسن گفته رئال با خرید رونالدو سود کرد: «او بعد از هر جلسه تمرینی نیم‌ساعت خودش تمرین می‌کرد. این مسیر ساده‌ای است برای این که فوتبالیست کاملی شوید. هرچه بیشتر تمرین کنید بهتر می‌شوید و تمرین عادت اوست.

من به طبقه بالا (خانواده گلیزر) گفتم باید قیمت او را 175 میلیون یورو تعیین می‌کردیم واحتمالا همین مبلغ را هم به ما می‌دادند!»

او درباره امکان حضور رونالدو در منچستر گفت: «داریم درباره صدها میلیون یورو صحبت می‌کنیم. من که چنین امکانی را نمی‌بینم.»


  50 گله شدن بنزما در لالیگا

کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در لالیگا پس از سه فصل و نیم 50 گله شد که آمار چندان مناسبی برای یک مهاجم رئال نیست . 
او که در سال 2009 با 35 میلیون یورو به رئال پیوست مقابل سویا روی خط دروازه یک گل آسان را زد تا به رکورد 50 گل در لیگ برسد . او در فصل اولش فقط 8 گل در لیگ زد ، فصل بعدش 15 گل زد و رکوردش پارسال با 21 گل بود . 
امسال او کلا 6 گل در لالیگا زده که در فاصله پانزده هفته به پایان آمار چندان جالبی به نظر نمی رسد .


پنج میلیون + کاکا در ازای فرناندو
http://icons.iconarchive.com/icons/giannis-zographos/south-american-football-club/256/Gremio-icon.png

باشگاه گرمیو پورتو آلگره در برزیل با رئال در حال مذاکره است تا فرناندو را به فروش برساند . آنها می خواهند که کاکا به علاوه پنج میلیون یورو را در ازای این بازیکن دریافت کنند . 
رادیو گائوچا گزارش داد که آینده کاکا همچنان نامشخص است . این بازیکن مقابل سویا بازی خوبی داشت تا به این رسم که هر چند ماه یک بار یک بازی خوب داشته باشد ، ادامه دهد . حالا ممکن است که فرناندو ، هافبک 20 ساله که سابقه پوشیدن تیم بزرگسالان برزیل را دارد ، در این انتقال دخیل باشد .

احتمال کناره گیری سارا کاربونرو از خبرنگاری به خاطر ایکر


http://www.axgig.com/images/77166162857740985894.jpg

سارا کاربونرو ، نامزد ایکر کاسیاس و خبرنگار مدیاست ، ممکن است که شغلش را ترک کند . پس از انتشار تحریف شده حرفهایش در شبکه مکزیکی تلویزا و جنجالی که پدید آمد ، سارا در نظر دارد که به خاطر ایکر هم که شده ، خبرنگاری را کنار بگذارد . 
در حقیقت سارا نمی خواهد که حرفه اش به نامزدش صدمه بزند . حرفهایش در مورد اختلاف احتمالی در رختکن رئال باعث واکنش های متفاوتی شد تا سارا تصمیم بگیرد که برای محافظت از کاسیاس ، حرفه اش را کنار بگذارد . 
در حقیقت خبرنگاران هم به نظر می رسد که تا حدودی با او سر لج افتاده اند به طوری که آب ث ، با انتشار خبری در مورد جریمه شدنش به علت سرعت غیرمجاز در حین رانندگی ، علیه او گارد گرفته است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ