خبرهای جدید
تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, | 21:37 | نویسنده : MOHAMMAD

ا وزیل در مسیر فرانکفورت

 


مسعود اوزیل عکسی از خودش در راه فرانکفورت برای حضور در تیم ملی آلمان و آماده سازی برای بازی چهارشنبه با فرانسه در صفحه فیس بوکش قرار داشت . وی نوشت :" در مسیر هتل فرانکفورت . قرار است که در خدمت تیم ملی آلمان باشم و دوستانم را در ان جا ملاقات کنم . "

http://s1.picofile.com/file/7645195157/ozil.jpg

 


 

هفته کلیدی برای په په

یک هفته کلیدی برای په په در پیش است . مورینیو منتظر است تا بهفمد که بازیکن پرتغالی می تواند که در بازی هفته بعد با منچستر حاضر باشد یا نه . 
در حقیقت مورینیو منتظر است تا ببیند که آیا په په می تواند مقابل سویا حاضر باشد یا نه چرا که تنها در صورتی که دقایقی مقابل تیم آندلوسی بازی کند ، خواهد توانست که رو در روی تیم فرگوسن قرار گیرد . په په اخیرا زیر نظر پزشک معاینه شده است .


کاکا رکورد دار کم بازی کردن

http://11to11.net/wp-content/uploads/2012/08/tumblr_m96wveaUef1r59nbfo2_1280.jpg

آدان تنها بازیکن تیم اصلی در این فصل نیست که شرایط نابسامانی دارد . کاکا نیز امسال وضعیت بدی را تجربه کرده است . بازکین برزیلی ، از نظر دقایق ، کمترین آمار را در این فصل دارد . وی فقط 483 دقیقه بازی کرده که ناچو با 361 و موراتا با 245 دقیقه تنها بازیکنانی هستند که کمتر از او بازی کرده اند.
کاکا حتی از نیمکت نشین های دائمی نظیر کاروالیو و آلبیول هم کمتر بازی کرده است . بازیکن پرتغالی 810 دقیقه بازی کرده و بازیکن اسپانیایی 869 دقیقه . کاکا از زمان اخراج شدنش مقابل اوساسونا یک دقیقه هم حتی بازی نکرده است ، یعنی نزدیک به یک ماه غایب بوده است .


سان نوشت: شانس مورینیو برای بازگشت به استمفوردبریج


http://elderbi.net/wp-content/uploads/2012/09/Declaraciones-de-Mourinho-2012-2013.jpg

خوزه مورینیو  می خواهد به استمفورد بریج برگردد . روزنامه سان گزارش داد که مربی پرتغالی با پیشنهاد میلیونی آبراموویچ مواجه شده تا جای بنیتز را بگیرد . 

شکست چلسی به نیوکاسل باعث شد که هواداران تیم آبی پوش تمایلی به حفظ مربی اسپانیایی نداشته باشند . حالا سان از مورینیو به عنوان گزینه گرفتن وی نام برده است ، به خصوص آن که مربی پرتغالی در حال ثبت یکی از بدترین لالیگاهای تاریخ رئال است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ